חיפה

אומ”ץ, פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, להשעות את צחי טרנו, דובר עיריית חיפה

0
0

תנועת אומ”ץ: “נוצר מצב בלתי נסבל כאשר ראש עיריית חיפה, מר יונה יהב, שאמור לשמש עד מדינה במשפטו של טרנו, עובד עימו במחיצה אחת ומנסה לרצות אותו מאחר שהוא פעל בשעתו בשרותו בעת ביצוע העבירות המיוחסות לו…”.
אומ
אומ”ץ, פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, להשעות את צחי טרנו, דובר עיריית חיפה

תנועת אומ”ץ, שהינה התנועה המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם, פנתה היום (שני) אל עו”ד מני מזוז, היועץ המשפטי לממשלה, בדרישה להשעות את צחי טרנו ראש אגף ההסברה בעיריית חיפה.

בפנייתו בכתב אל היועץ המשפטי לממשלה, כותב אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, בין היתר, כי ; “תנועת אומ”ץ, פנתה בשעתו לראש עיריית חיפה מר יונה יהב, בבקשה כי ישעה מתפקידו את ראש אגף ההסברה בעירייה מר צחי טרנו בעת שנחקר במשטרה תחת אזהרה כחשוד בקבלת שוחד ברבבות שקלים, אשר התקבלו למימון מערכת הבחירות המקומיות של יהב.

לטענת אומ”ץ; “ראש העיר יהב, שנחקר באותה פרשה ותיקו נסגר מחוסר ראיות, סירב להיענות לבקשתנו”.

אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, כותב בפנייתו אל היועץ המשפטי, כי; “בינתיים, הוגש כתב אישום נגד טרנו, בגין ביצוע עבירות של מעשי זיוף ומרמה ומשפטו מתנהל בימים אלה. להפתעתנו לא רק שהוא ממשיך למלא תפקידו אלא שראש העיר, שידרג את מעמדו ומעניק לו הטבות שונות, לרבות הגדלת משכורתו ל- 75% משכר המנכ”ל…

נוצר מצב בלתי נסבל כאשר ראש עיריית חיפה, מר יונה יהב, שאמור לשמש עד מדינה במשפטו של טרנו, עובד עימו במחיצה אחת ומנסה לרצות אותו מאחר שהוא פעל בשעתו בשרותו בעת ביצוע העבירות המיוחסות לו…”.

“נראה לנו, בנסיבות המיוחדות שנוצרו, שיש צורך דחוף שמר צחי טרנו, יושעה מעבודתו עד לסיום משפטו על מנת שלא ייוצר מצב של חשד לשיבוש הליכי משפט ושימוש בכספי ציבור, כדי לרצות את הנאשם” – במילים אלה, סיכם אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ את פנייתו אל היועץ המשפטי לממשלה, עו”ד מני מזוז.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן