אסטרולוגיה

הכוכבים בנסיגה – זמן לחשבון נפש לבני האדם

0
0

נסיגת הכוכבים לכאורה, נוצרת כתוצאה מהאטת מהלך הכוכבים מהמהירות הרגילה למהירות נמוכה ביחס למהירות תנועתו של כדור הארץ- לכן נוצרת אשליה של נסיגה. למעט השמש והירח, שהם כוכבים יציבים, כל יתר שמונת הכוכבים נתונים לתנודות.
הכוכבים בנסיגה - זמן לחשבון נפש לבני האדם
הכוכבים בנסיגה – זמן לחשבון נפש לבני האדם

הכוכבים אף פעם לא מפסיקים את הילוכם, הם נמצאים כל הזמן בתנועה, בזמנים שאנו חושבים שהם בנסיגה הם מאטים את מהלכם עד לנקודה מסוימת בה הם מחדשים מעלים שוב את מהירותם בהדרגה למהירות הרגילה. כל כוכב מבצע את המהלך הזה במהירות המיוחדת לו השונה מכל כוכב אחר, מכאן נגזרים פרקי הזמן בהם כל כוכב מבצע “נסיגה”. נראה כי בזמן נסיגת כוכב, השפעתו עלינו הולכת ופוחתת בהדרגה ועם חזרתו למצב הטבעי שלו הוא חוזר להשפיע עלינו כבעבר, לכן האסטרולוגיה ממליצה בעיתות נסיגה להאט את המהלכים שלנו ולבחון מחדש את דרכינו והתנהלותינו.

השבוע אנו נמצאים בעין הסערה מבחינת הכוכבים. מרבית הכוכבים נמצאים בנסיגה ועובדה זו גורמת להרבה חוסר וודאות ובלבול. קיימות אופציות רבות לכולם, אך לעיתים מרוב עצים לא רואים את היער. ולכן, חשוב שנעשה סדר ונבצע סדר עדיפויות נכון על מנת לוודא שאנו תמיד בצד הנכון של העשייה.

יופיטר המביא איתו שפע ומותרות נמצא בנסיגה לצד הכוכב נפטון הגורם לאנשים בתקופה של נסיגה לחיות באשליות ולעיתים אף לא לראות את המציאות כפי שהיא. לכן, בתקופה זו המזלות ובעיקר מי שנולד בשליש האחרון של המזלות הבאים והם: דלי, אריה, עקרב ושור, חשוב מאוד שלא תקבלו כל החלטה משמעותית ובעיקר – השהו כל החלטה בנושאי כספים ומערכות יחסים.

התקופה הקיימת, נותנת תחושה שיש לכם את הכוחות לפתור את כל הבעיות אך האמת היא שכיום אתם רואים רק כמחצית מהבעיות באופן פרופורציונאלי ובחלוף הנסיגה בחודש אוקטובר, הגורמת לכם לערפול – תראו את המציאות כפי שהיא, ותוכלו להחליט לגבי המשך דרככם.

המזלות הבאים ובעיקר, מי שנולד בתחילת המזל גדי, סרטן, מאזניים וטלה, המושפעים מהכוכב פלוטו, עוברים תקופה של מהפך שתיקח עוד זמן רב. אתם נמצאים תחת השפעת הכוכב החזק ביותר מבחינה כוכבית ולכן, זמן השפעתו הוא הארוך ביותר.

תפקידו של פלוטו, הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים והלא מתאים לנו יותר עד ליסוד וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.

בזמן הרטרו הקוסמי, קיימת תחושה קשה של חוסר אונים בגלל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, כך שטבעי שבזמן הזה עדיין הדברים לא בהירים ומגובשים.

המזלות הבאים ובמיוחד אלו שנולדו בסוף המזל דגים, בתולה, קשת ותאומים, יחוו את האנרגיה הפתאומית והאינטנסיבית של הכוכב אוראנוס.

קצב האירועים יהיה תזזיתי ואירוע ירדוף אירוע. המטרה היא להביא אתכם אל סף הסיבולת בתחומי החיים השונים שלכם ולפרק תחומי עניין שאינם מתאימים לכם יותר, אך אתם בכוח ההרגל עדיין מחזיקים בהם.

כוכבים אחרים שיקלו במקצת על קצב העניינים יהיו העובדה שהכוכב וונוס, האחראי על מערכות יחסים נמצא במזל סרטן, ולכן יהיה רצון לעזור זה לזה במקרים בהם יהיה צורך.

הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת יהיה במזל בתולה, וייתן את ההיגיון הנדרש לביצוע משימות ומטלות מבלי לאבד את הראש.

בסך הכול, קצב האירועים השבוע יהיה מהיר, קופצני ואגרסיבי. אירוע ירדוף אירוע וחשוב לוודא כי אתם עושים את הדברים הנכונים בפרופורציה הנכונה.

♥ מזלות שלא הדגשתי, ירגישו יותר נינוחים בתקופה חסרת וודאות זו.

בברכת שבוע טוב ובשורות טוב
צילה שיר אל

_______________

* התחזיות הינן כלליות לילידי כל המזלות. כדי לבדוק התאמה, מומלץ לעשות מפה אישית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן