פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

Google, משיקה את הממשק המשופר של Adwords, המבטיח ניהול מהיר, נוח וידידותי למפרסם

0
0

ריקי דרורי, סמנכ”ל השיווק של Google בישראל: הממשק החדש והמשופר של Adwords, הכולל כלים חדשים כמו ה-Bid Simulator, מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום שלהם בצורה נגישה וברורה יותר ומספק הערכות לאפקט הפרסום בשיטת המכרז
Google, משיקה את הממשק המשופר של Adwords, המבטיח ניהול מהיר, נוח וידידותי למפרסם
Google, משיקה את הממשק המשופר של Adwords, המבטיח ניהול מהיר, נוח וידידותי למפרסם

חברת Google, משיקה ממשק חדש עבור תוכנית הפרסום בקישורים ממומנים AdWords, המאפשרת למפרסמים לאתר לקוחות פוטנציאליים באמצעות מסע פרסום באינטרנט תוך כדי שליטה מלאה על עלויות הפרסום. Google עיצבה מחדש את הממשק של AdWords – כך שיאפשר ניהול מהיר, ברור ואינטואיטיבי יותר עבור המפרסם.

מעתה, גם ניהול מסע הפרסום קל יותר, תוצאות הקמפיין נגישות יותר והמשתמשים נהנים מתכונות חדשות.הממשק החדש של AdWords החל את דרכו, במבחנים בקרב קבוצת לקוחות מצומצמת בנובמבר 2008 וכעת זמין עבור כל המפרסמים בישראל.

כמה מהתכונות המשופרות והחדשות ב-AdWords;

◄ הגדרת התראות: מעתה, תוכל להגדיר מראש עבור אילו נתונים במסע הפרסום תרצה לקבל התראות. כך לדוגמה, תוכל לקבל התראה כאשר תקציב הפרסום שלך הולך להסתיים או כאשר כמות החשיפות ירדה באופן משמעותי. התראות כאלו יאפשרו לך לבצע את התיקונים הנחוצים ללא איבוד זמן יקר.

◄ גרף ביצועים: מהיום, נתוני מסע הפרסום מוצגים באופן ויזואלי באמצעות גרפים נוחים לשימוש כך שניתן לזהות במהירות מגמות בביצועים. למשל;

▼ תוכל לעקוב אחר שינויים במספר המבקרים המגיעים מקמפיינים ב- AdWords.
▼ תוכל לבחון לאורך זמן את אחוזי ההקלקה (CTR) מול עלויות ההקלקה או מול מיקום הממוצע בעמוד.
▼ תוכל לזהות בקלות איזה אחוז מנוצל מהתקציב היומי של מסע הפרסום ולזהות ימים בהם הביקושים לשירותיך יותר גבוהים.

◄ מסננים: המסננים מאפשרים לאתר בקלות נתונים חשובים אשר יכולים לעזור לך לקבל החלטות שישפרו את הביצועים של מסע הפרסום.

כך תוכל לזהות, לדוגמא את:

▼ המילים היקרות ביותר.
▼ הקבוצות שמקבלות את החשיפה הגבוהה ביותר.
▼ המודעות שמביאות לתוצאות הטובות ביותר.

◄ עריכה ישירה: עריכה של מסע הפרסום נעשית באופן נוח ופשוט, מאותו העמוד בו הנתונים מוצגים. באופן זה, ניתן לשנות תוכן מודעה, תקציב מסע פרסום, או הצעת מחיר להקלקה בצורה נוחה, ללא צורך בפתיחת עמוד נפרד לעריכה.

Google, משיקה אמצעי נוסף שיקל על המפרסמים בניהול מסע הפרסום: Bid Simulator, כלי הממחיש למפרסם בצורה גרפית את ההשפעה האפשרית של שינוי הצעות המחיר לקליק (bids) על תוצאות מסע הפרסום.

למרות שאינו יכול לחזות את העתיד, נתוני הסימולטור מאפשרים למפרסם לראות מהו פוטנציאל המבקרים באתר, כיצד ניתן להגדיל את מספר הגולשים תוך שליטה על עלויות הפרסום. כדי להיכנס ל-Bid Simulator, יש להיכנס לממשק AdWords החדש ולהקיש על כרטיסיית “מילות מפתח” בחשבון ה-AdWords האישי ולעבור למצב “עריכה”.

ריקי דרורי, סמנכ”ל השיווק של Google בישראל, אמרה; “הממשק החדש והמשופר של Adwords, הכולל כלים חדשים כמו ה- Bid Simulator, מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום שלהם בצורה נגישה וברורה יותר ויסייע להם להתייעל כדי שיקדישו פחות זמן לניווט במערכת ויותר זמן לקבלת החלטות הטובות לעסקיהם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן