פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

משרד יחסי הציבור “Lone Star” הוא הזוכה המעוטר ביותר בתחרות “האריה השואג 2009”

0
0

משרד “Lone Star”, זכה באחד משלושת פרסי הקמפיינים המוצלחים ביותר השנה, בזכות הקמפיין שהפיק לאתר הארכיאולוגי “מבצר האלה” על פרסום התגליות החדשות באתר ליד בית שמש. הפרסום התקשורתי לקמפיין זה כלל כתבה בניו-יורק טיימס, CNN ו-AP.
משרד יחסי הציבור “Lone Star” הוא הזוכה המעוטר ביותר בתחרות
משרד יחסי הציבור “Lone Star” הוא הזוכה המעוטר ביותר בתחרות “האריה השואג 2009”

משרד יחסי הציבור “Lone Star” הוא הזוכה המעוטר ביותר בטקס תחרות “האריה השואג 2009” למצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות שהתקיים שלשום (שישי) באולם הקאמרי בעיר תל אביב. המשרד, גרף חמישה פרסים וביניהם; פרס ארד לקמפיין השנה עבור “מבצר האלה”.

משרד “Lone Star”, (כוכב בודד), הוא משרד יחסי ציבור ארצי הממוקם בעיר ירושלים ומנוהל ע”י איש התקשורת הוותיק צ’רלי לוין.

צוות המשרד, נקרא שלשום לעלות לבמה 5 פעמים – יותר מכל משתתף אחר בתחרות – כדי לקבל את הפסלון היוקרתי מטעם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. שום משתתף אחר בתחרות לא זכה ליותר משני פסלונים.

משרד “Lone Star”, זכה באחד משלושת פרסי הקמפיינים המוצלחים ביותר השנה, בזכות הקמפיין שהפיק לאתר הארכיאולוגי “מבצר האלה” על פרסום התגליות החדשות באתר ליד בית שמש. הפרסום התקשורתי לקמפיין זה כלל כתבה בניו-יורק טיימס, CNN ו-AP. קמפיין זה גם זכה במקום ראשון בקטגוריית התיירות.

יתר הפרסים בהם זכה “Lone Star”, היו עבור הקמפיין הבינ”ל לועידת “המחר” של הנשיא שמעון פרס לציון 60 שנים להקמת המדינה, שעל פי עיתון אחד, היקף תרומתו למען יחסי הציבור של מדינת ישראל ברחבי העולם נאמד בכ-30 מיליון דולר; קמפיין בתחום “פרויקט חינוכי” שערך עבור “מצעד החיים”, בפולין וישראל; וקמפיין בתחום “פוליטיקה” שערך לרגל ביקורו של ראש עיריית לוס אנג’לס בארץ.

בדבריו, אמר צ’רלי לוין; “אנחנו עובדים עם לקוחות נהדרים ומרתקים כמו הנשיא שמעון פרס ואישים מכובדים מכל העולם, וגם מטפלים באירועים בינ”ל כמו חשיפות ארכיאולוגיות מרגשות.

הצוות שלי פועל במקצועיות רבה כדי לפרסם בתקשורת סיפורים מרתקים לא רק לישראלים אלא גם לעשרות מיליונים אחרים ברחבי העולם”.

צוות משרד Lone Star, מציגים את 5 מהפרסים בתום טקס “האריה השואג 2009”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן