עובדים | תעסוקה | כוח אדם

עובדי הביטוח הלאומי, פותחים בעיצומים החל מהיום

0
0

העובדים טוענים שאינם יכולים לספק שירות בגלל סירובו של האוצר לתוספת כוח אדם הנחוץ בעקבות גלי הפיטורים במשק ◄ יו”ר ועד העובדים הארצי של הביטוח הלאומי, ירון צרפתי: “לפקידי האוצר לא אכפת מרמת השירות לאזרחים”
עובדי הביטוח הלאומי, פותחים בעיצומים החל מהיום
עובדי הביטוח הלאומי, פותחים בעיצומים החל מהיום

עובדי הביטוח הלאומי, פותחים בעיצומים החל מהיום (ראשון,26.7). העובדים לא יקבלו קהל ולא יענו לטלפונים בכל הסניפים ברחבי הארץ. העובדים במשרד הראשי, מסרו, כי לא יטפלו בדואר ולא יקיימו פעולות גביה. לעומת זאת יתקיימו הוועדות הרפואיות כסדרן.

המועצה הארצית של עובדי הביטוח הלאומי, החליטה על פתיחת העיצומים במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז כחוק, בגיבוי הסתדרות עובדי המדינה. זאת במחאה על סירובו של משרד האוצר לספק כוח אדם מתאים שיתמודד עם הגידול במטלות שחל בעקבות המשבר הכלכלי וגלי הפיטורים במשק.

בהסתדרות, מציינים, כי משנת 2003, פרשו מעבודתם במוסד כ- 450 עובדים ולעומת זאת לא נקלטו עובדים כלל. בשנה האחרונה, חל גידול במטלות כתוצאה מתוספת של כ- 30% במספר התביעות של מובטלים שפונים ל-ביטוח הלאומי. כמו-כן, בתחילת חודש אוגוסט, צפוי להיכנס לתוקפו “חוק לרון” המאפשר גם ל-נכים עובדים לקבל קצבת נכות מהביטוח הלאומי. העובדים צופים לאלפי פניות שאף יגבירו את עומס העבודה.

ירון צרפתי, יו”ר ועד העובדים הארצי של הביטוח הלאומי, מסר, כי; “עד כה שמרנו על איפוק רק מתוך אחריות כלפי ציבור המבוטחים. לצערנו, התנהלות פקידי האוצר והנהלת המוסד בחודשים האחרונים מתאפיינת בחוסר תום לב, בסחבת מתמשכת והחרפת עמדותיהם ומביאה למעשה למצב בלתי אפשרי.

במקום לקלוט כוח אדם ולחזק את עובדינו הכורעים תחת הנטל ולאפשר מתן שירות ראוי למבוטחים פקידי האוצר רק רוצים לפגוע בהם. אנו לא יכולים להמשיך ולהסכים עם מצב דברים זה, ומקווים שפקידי האוצר יתעשתו על עצמם ויבינו כי המוסד לביטוח לאומי נמצא בחזית החברתית של ישראל” – סיכם צרפתי.

אלי כהן, יו”ר הועד של המשרד הראשי, אמר כי; “כבר יותר משנה אנו מקיימים מו”מ שאינו מתקדם לשום מקום. לצערנו, לא נותרה לנו ברירה אלא לנקוט בצעדים ארגוניים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן