תיירות | נופש

ים המלח עולה לגמר לשלב הגמר בתחרות 7 פלאי עולם הטבע

0
0

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, הודיע, כי “משרד התיירות, יוביל בשנתיים הקרובות את הקמפיין למען זכייתו של ים המלח, באמצעות 14 נציגויות המשרד הפועלות ברחבי העולם, במערך האינטרנט הייחודי הפועל ב- 11 שפות ובאמצעות פעולות שיווק ממוקדות”.
ים המלח עולה לגמר לשלב הגמר בתחרות 7 פלאי עולם הטבע
ים המלח עולה לגמר לשלב הגמר בתחרות 7 פלאי עולם הטבע

ים המלח, עלה לשלב הגמר בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, כך הודיעה אתמול (שלישי) לפני אחה”צ בעיר מינכן, גרמניה, קרן 7 פלאי עולם המקיימת את התחרות.

המקום הנמוך בעולם, הנמצא בתחום השבר הסורי אפריקני על גבול ישראל-ירדן. שחופיו הם המקום היבשתי הנמוך ביותר בעולם, והוא נחשב מקווה מים, השני במליחותו בעולם, יתמודד בשנתיים הקרובות, עד לשנת 2011, על ליבם וקולותיהם של כמיליארד איש מרחבי העולם, אל מול 27 אתרים נוספים, בהם; נהר האמזונס, איי הגלפאגוס, הגרנד קניון, האיים המלדיביים ועוד. רשימה מלאה באתר: new7wonders.

ים המלח, נרשם לתחרות לפני כשנה ביוזמת המועצה האזורית מגילות ים-המלח, ומועמדותו הסופית בתחרות התאפשרה הודות לפעילותם של שר התיירות, ח”כ סטס מיסז’ניקוב (סיעת “ישראל ביתנו”) ומפקד המינהל האזרחי, תא”ל יואב פולי מרדכי.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, הודיע, כי; “משרד התיירות, יוביל בשנתיים הקרובות את הקמפיין למען זכייתו של ים המלח, באמצעות 14 נציגויות המשרד הפועלות ברחבי העולם, במערך האינטרנט הייחודי הפועל ב- 11 שפות ובאמצעות פעולות שיווק ממוקדות”.

השר מיסז’ניקוב, הוסיף, כי; “במסגרת הקמפיין, ידגיש המשרד את סגולותיו של ים המלח ויקדם את התיירות לאזור. ההצבעה בעד ים מלח תתבצע דרך אתר משרד התיירות; Goisrael או דרך אתר התחרות”.

יעלים על המצוק, צילום: ארז ביטון

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן