אינטרנט חדשות

חברת נופר, תציג ביריד יהודי-ערבי: נמל תל אביב, 6-7 באוגוסט

0
0

ביריד, ישתתפו אנשי עסקים רבים מן המגזר היהודי ו-המגזר הערבי, אשר יציגו מוצרים בתחום המזון, ההיי-טק, הריהוט ועוד ◄ הכניסה חופשית! ◄מעריכים, כי צפויים להגיע כ- 20,000 מבקרים.
חברת נופר, תציג ביריד יהודי-ערבי: נמל תל אביב, 6-7 באוגוסט
חברת נופר, תציג ביריד יהודי – ערבי: נמל תל אביב, 6-7 באוגוסט

פעם שאלו אם אפשר למכור קרח לאסקימוסים היום נשאלת השאלה האם זה אפשרי וניתן לייצא לארצות ערב קפה ישראלי להורדת כולסטרול? אפשרות זאת תיבדק על-ידי חברת נופר הישראלית, יצרנית “קפה נופר”, המכיל “גדילן” – צמח בר ישראלי להורדת כולסטרול. החברה, תציג את הקפה החדש מתוצרתה ואף תעניק טעימות חינם למבקרים, ביריד היהודי-ערבי, שייערך בהאנגר 11, בנמל תל-אביב.

חברת “נופר”, תציג במסגרת היריד את סדרת חליטות התה מתוצרתה אשר מיועדות לטיפול ב-; סוכרת, כולסטרול, לחץ דם ועוד. דוגמיות וטעימות חינם, יחולקו לכלל המבקרים.

מנכ”ל “נופר”, מר ישראל סולודוך, מסר, כי, גורמים עסקיים מהמגזר הערבי בארץ ישראל, פנו לחברת “נופר” בהצעה לייצא את מגוון מוצרי החברה למדינות ערב מסוימות, ומקווה, כי היריד, יעזור לחיזוק הקשרים העסקיים ולביצוע עסקאות בכיוון זה.

יוזמי היריד הם “המרכז היהודי-ערבי לפיתוח כלכלי” בשיתוף עם הרשות לפיתוח כלכלי במשרד ראש הממשלה ובשיתוף עם הפדרציה היהודית בעיר ניו-יורק ועם ארגון נשות הדסה.

ישראל סולודוך

ביריד, ישתתפו אנשי עסקים רבים מן המגזר היהודי ו-המגזר הערבי, אשר יציגו מוצרים, בתחום; המזון, ההיי-טק, הריהוט ועוד.

מטרת היריד היא להרחיב את שיתוף הפעולה הכלכלי היהודי-ערבי, מתוך מגמה להגיע לשלום, לרווחה וליציבות כלכלית בישראל ובאזור כולו.

♦ היריד יערך בתאריכים; 7-6 באוגוסט 2009, בהאנגר 11 בנמל תל-אביב.
♦ ביום חמישי ה- 6 באוגוסט, היריד יערך בשעות; 10:00 בבוקר ועד 22:00.
♦ ביום שישי; ה- 7 באוגוסט, היריד יערך בשעות; 10:00 בבוקר ועד 16:00 אחה”צ.

הכניסה; חינם. מעריכים, כי צפויים להגיע כ- 20,000 מבקרים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות ל”נופר – מוצרים טבעיים”, טל’: 08-9358135, לאתר החברה נופר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן