כאן אשקלון

ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אנחנו עם הפנים למערב

0
0

ראש העיר, בני וקנין: “פרויקטים תיירותיים לאורך רצועת החוף של אשקלון, ישנו את פניה של אשקלון” ◄ סוכם עם רשות העתיקות על הצגת ממצאים ארכיאולוגיים שנמצאו באשקלון במתחמים מסודרים לאורך הטיילת, שיהיו כגנים ארכיאולוגיים.
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אנחנו עם הפנים למערב
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אנחנו עם הפנים למערב

ראש העיר אשקלון מר בני וקנין, נועד לאחרונה עם מספר גורמים במטרה לקדם את פיתוח רצועת החוף של אשקלון. במסגרת זו, נדונו נושא של שבילי אופניים והרחבת הטיילת לדרום, הקמת גנים ארכיאולוגיים בטיילת ומתחם שעשועים מדרום לדלילה.

בני וקנין ראש העיר, מתכוון להרחיב את שבילי אופניים ולפתח את הטיילת דרומה. שבילי אופניים יוקמו לאורך רחוב רפאל איתן מערבית לברנע ב’ עד חופית. בימים אלו, נמצא בתכנון הקטע הצפוני של הטיילת מהולידיי אין ועד אזור הסוכה הלבנה. כמו כן, נעשה התכנון לפיתוח הטיילת מהמרינה עד חוף דלילה, כולל הרחבת הפיתוח בחוף דלילה וטיילת מחוף דלילה עד לאזור חופמן והגן הלאומי.

במקביל, סיכם ראש העיר וקנין עם רשות העתיקות על הצגת ממצאים ארכיאולוגיים שנמצאו באשקלון במתחמים מסודרים לאורך הטיילת, שיהיו כגנים ארכיאולוגיים. אדריכל מטעם רשות העתיקות, החל לתכנן את התצוגה, שתשולב בתכנון הטיילת הנוכחית ועתידית.

כמו כן, בנושא פארק הגולף התיירותי – ראש העיר בני וקנין סיכם עם מינהל מקרקעי ישראל על יציאת פרויקט פארק הגולף התיירותי למכרז בינלאומי. המכרז כולל הקמת מגרשי גולף בסטנדרטים בינלאומיים, יחד עם 550 יחידות נופש.

ראש העיר בני וקנין, מציין, כי; “פרויקטים תיירותיים לאורך רצועת החוף של אשקלון, ישנו את פניה של אשקלון.

לאשקלון תנאים של אזור עדיפות לאומית א’, הכולל מענקים ממשלתיים והנחות במיסים: אזור תיירות על קו המים, בקרבת המרינה ולחוף הריביירה, באורך של 12 ק”מ, מגרשים זמינים במחירים אטרקטיביים לייזום ובניית בתי מלון וכפרי נופש, תוך ליווי וסיוע אישי ליזם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן