Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

ענבי טלי, צפויה עלייה של למעלה מ-30% בייצוא הענבים השנה

0
0

מושב לכיש, צפוי לייצא ענבי פרימיום בהיקף של כ- 16 מליון ש”ח לבריטניה ◄ ’ענבי טלי’ משווקים ברשת של מרקס אנד ספנסר (Marks & Spencer), המובילה השוק הבריטי. בנוסף, משווקים הענבים ברשתות השונות כגון וייטרוס (Waitrose), טסקו (TESCO) ועוד

ענבי טלי, צפויה עלייה של למעלה מ-30% בייצוא הענבים השנה

’ענבי טלי’, מושב לכיש, מדווחים על עלייה של מעל 30% שנרשמה, השנה בהזמנות לייצוא ענבים לשוקי חו”ל, ובמיוחד לבריטניה. עפ”י ההערכות, ייצאו המגדלים ממושב לכיש ענבי פרימיום בהיקף של כ- 16 מליון שקלים. (היקף הייצוא של ענבים מישראל צפוי לעמוד השנה על כ 5,000 טון, בשווי כספי של כ-55 מליון שקלים).

מגדלי ’ענבי טלי’, טיפחו במרוצת השנים את מסלול ייצוא ענבי הפרימיום, במטרה ליצור שוק מבודל מהשוק הישראלי, זאת מתוך הערכות וראיה כלכלית נבונות, הגורסות, כי גם בשנים כלכליות קשות, יהיה ביקוש בשוק העולמי למוצרי איכות, בשווקים שונים בעולם. על אף שמדובר בפלח צר של לקוחות, הינו עדיין אטרקטיבי עבור המגדלים הישראליים מלכיש, וזאת בשל היציבות, הכמויות וגודל השוק היחסי.

’ענבי טלי’, מתחרים בשווקי אירופה מול מגדלי ענבים מיוון, ספרד ואיטליה, שקרובים לשוק ולא מחויבים במכס. על אף זאת, הצליחו המגדלים ממושב לכיש ליצור בידול ועדיפות וזאת בזכות איכות מוצר גבוהה יותר, אמינות באספקה, חדשנות ושימוש בשיטות אגרו-טק ו-ביו-טק חדשניות, אותן מיישמים המגדלים (בכרמי המושב, מגדלים בו זמנים מעל 10 זנים בעלי צבע, מרקם וטעם מגוונים, אשר יובאו מחו”ל, והינם בעלי תכונות ייחודיות לגידול מקומי ומעניקות מגוון מרשים לסל הזנים);

הגידול נעשה בכפוף לתקני איכות בינלאומיים מחמירים במיוחד, תוך שמירה והקפדה על איכות הקרקע והסביבה; חדשנות בתחומים שונים ושת”פים נרחבים עם המכון הוולקני לקידום תכניות השבחה שונות ומיטב החוקרים בניסויי ומחקרי שדה, אימוץ טכנולוגיות שימור סביבה וגידול מבוקר מתקדמות, (לדוגמה, שימוש בשיטת זבובים מעוקרים אשר מטרתה להתמודד באופן ידידותי לסביבה ולאדם עם זבוב הים התיכון, שימוש בטכנולוגיות ביולוגיות לבלבול ומניעת התפתחות מזיקים);

ענבי טלי מעל 10 זנים בעלי צבע, מרקם וטעם מגוונים

חדשנות בשיווק – מנהלי השיווק של המותג מקפידים על יצירתיות ועדכניות גם בכל הקשור לשיטות אריזת הפרי בהתאמה לצרכי הצרכן לזן המשווק, ולמקום בו הוא נמכר ועוד.

’ענבי טלי’ משווקים ברשת החנויות של מרקס אנד ספנסר (Marks & Spencer), הנחשבת לרשת המובילה את השוק הבריטי בתחומי חדשנות ואיכות.

בנוסף, משווקים הענבים ברשתות הסופרמרקטים השונות, כגון; וייטרוס (Waitrose), טסקו (TESCO) ועוד, ומיוצאים במסלול פרימיום ייחודי ליעדים נוספים באירופה, אפריקה ובמזרח הרחוק.

אודות ענבי טלי

מותג ’ענבי טלי’ הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו”ל. המותג מחזיק כ-30% נתח משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ-350 מליון שקלים. ב-’ענבי טלי’ מגדלים מגוון
זני ענבים, חלקם מיובאים מחו”ל וחלקם מטיפוח מקומי של מכון “וולקני”, הכרמים ובתי האריזה מתופעלים ליצוא ולשוק המקומי בכפוף לתקנים בינלאומיים ומוסמכים ל- GLOBALGAP, תוך שימת דגש על בטיחות המוצר השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה.

תגובות
0
0



Exit mobile version