בר רפאלי, עושה עליית מדרגה נוספתי בזכות אחד מקמפייני הלנג’רי, של מותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ “בוניטה דה מס”, המקוריים שבוצעו אי פעם והעיתון ה- SUN הבריטי, מסמן מה שטוב לו ולוקח חלק בהילולה.
בר רפאלי, עפ”י עיתון ה-SUN הבריטי, עדיף לבושה בלנג’רי בוניטה דה מס
עזבו מה מספרים לכם במותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ “בוניטה דה מס”, ותקשיבו ותראו מה יש לעיתון ה- SUN הבריטי, המוביל באנגליה, שבחר להציג היום (שלישי) את בר רפאלי בתמונות המועדפות עליו, ואלה לא תמונות ישבן חשוף אלא תמונות מתוך קמפיין הלנג’רי של מותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ “בוניטה דה מס”.
המגזין של SUN, הנחשב בבריטניה סוקר, חושף ומעלה בגלריה בפני העולם את תמונות קמפיין אופנת “בוניטה דה מס” לקיץ 2009, אשר עלה לאוויר בערוצי הרשות השנייה לטלוויזיה והוצג בעיתונות ובשלטי חוצות ברחבי הארץ, זאת באמצעות משרד הפרסום “בנדה” בראשותו של גולן בן דוד במהלך חודשי הקיץ האחרונים, בהם נראית רפאלי כשהיא מאזינה למוסיקה באוזניות ה- MP3 ומסלסלת להנאתה על רקע הים האדום בעיר אילת.
בר רפאלי, עושה עליית מדרגה נוספתי בזכות אחד מקמפייני הלנג’רי, של מותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ “בוניטה דה מס”, המקוריים שבוצעו אי פעם והעיתון ה- SUN הבריטי, מסמן מה שטוב לו ולוקח חלק בהילולה.
◄ ל-גלריה של בר רפאלי, לחצו כאן