עובדים | תעסוקה | כוח אדם

שר התמ”ת, בנימין (פואד) בן אליעזר מסדיר את תנאי העבודה בענף השמירה והאבטחה

0
0

שר התמ”ת, בנימין (פואד) בן אליעזר: “אני רואה חשיבות עליונה להסדרת תנאי העבודה של השומרים והמאבטחים זאת לאור חוסר הבהירות שהייתה באשר לתנאי העבודה בענף”
שר התמ
שר התמ”ת, בנימין (פואד) בן אליעזר מסדיר את תנאי העבודה בענף השמירה והאבטחה

שר התמ”ת, בנימין (פואד) בן אליעזר חתם היום על צו הרחבה להסכם הקיבוצי בענף השמירה והאבטחה. הסכם זה הוא בין ההסתדרות לבין ארגון חברות השמירה והאבטחה ומחליף הסכם ישן (משנת 1972) בענף זה.

ההסכם אשר תוקפו מותנה בהוצאת צו ההרחבה מסדיר נושאים מיוחדים ל-“ענף השמירה”: שכר מינימום ענפי מעבר לקבוע בחוק; ביטוח “ריסק” במקרה של פגיעה, נכות או חלילה מוות; דמי מחלה; דמי הבראה; חופשה שנתית וחופשות מיוחדות; בגדי עבודה וציוד; החזר הוצאות נסיעה; השתלמויות, מטווחים ואגרות רישיון אחזקת נשק על חשבון המעביד, תשלום בגין חגים; שי לחגים; הסדר פנסיוני; איסורים על הטלת קנסות ועונשים, ועוד.

שר התמ”ת, ציין, כי הוא רואה חשיבות עליונה להסדיר את תנאי העבודה של השומרים והמאבטחים זאת לאור חוסר הבהירות שהייתה באשר לתנאי העבודה בענף.

עוד הוסיף, השר, כי יביא גם לשינוי דרמטי בעניין האכיפה בסקטורים מיוחדים, כמו; ענף השמירה, ע”י חקיקת החוק להגברת האכיפה.

הממונה על יחסי עבודה במשרד התמ”ת, עו”ד שלמה יצחקי, מציין, כי להרחבת ההסכם היו התנגדויות ולאחר שמיעת המתנגדים נתקבלו חלק מההערות ולכן חלק מסעיפי ההסכם לא הורחבו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן