יופי נעים

ירין שחף, מציג: איפור בו תוכלי להראות טוב בחו”ל במעט מקום במזוודה

0
0

ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור עם פרזנטורית שלו אגם רודברג עם מיקבץ טיפים מנצחים לחופשה בעונה החמה בחו”ל. מדינות רבות לא מרשות להכניס לתחומן מוצרי איפור או קוסמטיקה
ירין שחף, מציג: איפור בו תוכלי להראות טוב בחו
ירין שחף, מציג: איפור בו תוכלי להראות טוב בחו”ל בבמעט מקום במזוודה

מי לא מכיר את ההתלבטות כשאורזים לחופשה. מה לקחת ועל מה לוותר? ואיך לעזאזל, נכניס הכול למזוודה? מתברר, כי אצל ירין שחף, המורה לאיפור ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור בישראל, יש במלאי טיפים מנצחים לחופשה בעונה החמה בחו”ל.

שחף, מבקש להדגיש, כי מדינות רבות אינן מרשות להכניס לתחומן מוצרי איפור או קוסמטיקה. עפ”י חוקי הביטחון החדשים של שדות התעופה, בעולם: אסור להעלות למטוס; נוזלים, משחות, קרמים וכדומה.

אם למשל ברשותך בקבוק/מיכל/שפופרת שהיא מכילה מעל 100 מ”ל, צפויה לך הפתעה מרה, כאשר תגיעי בשדה התעופה להליך הבידוק השקוף של תיק האיפור שלך – הציוד הזה יוחרם, ע”י אנשי הביטחון, לכן, מומלץ לך לקחת עימך מינימום ציוד איפור.

ירין שחף, מציע, כי כדאי להעביר את המוצרים שרוצים לקחת לבקבוקון קטן או מיכל שקוף, ולדאוג לאריזה הרמטית. כך שבמקרה ויפתח או יתפוצץ לא יעשה נזק. בנוסף, כדאי גם לברר את מזג האוויר אל המקום אליו נוסעים, אין צורך להיסחב עם מוצרי איפור שלא בעונתם. קחו את אלה שאתם רגילים להשתמש בהם.

וכן, זוהי גם הזדמנות לנצל את מלאי “דוגמיות האיפור” שמחלקות חינם במשך כל השנה ע”י רשתות הקוסמטיקה (אלה שתמיד שוכבים תמיד במגירה ומעולם לא תשתמשו בהם).

▼ מה מומלץ בכל זאת לקחת איתך לחו”ל;

1. מייק-אפ פודרה; מוצר מצוין, המשלב שני תכשירי איפור, נח ומהיר מאוד לשימוש. ניתן גם להשתמש במייק-אפ נוזלי ( המגיע באריזות קטנות).
2. צלליות; אין צורך להיסחב עם סטים שלמים של צלליות. מומלץ לבחור בגוון אחד, המתאים לעיניים או לבחור בצבע הלבן שהוא הכי טרנדי העונה ותואם כל בגד
3. סומק; צללית משובחת יכולה בהחלט לשמש גם כסומק בעזרת מברשת עבה כמובן, ובמידה ובוחרים לצללית גוונים חומים- אדמדמים- כתומים.
4. איילינר; עשוי מצללית-ניתן לוותר על השימוש המסורבל באייליינר וזאת בעזרת צללית שממילא ניקח. יש להשתמש במברשת טבולה במים ולמשוח. אגב; התוצאה מרהיבה – אייליינר הזהה לצבע הצללית משתלב בהרמוניה.
5. גל לשיער; יכול לשמש גם לעיצוב גבות אסתטי ו- long lasting
6. דוגמיות; רוב חברות הקוסמטיקה מציעות שימוש בדוגמיות לניסיון מוצר חדש. אם החלטת לרכוש את המוצר, אל תוותרי על הדוגמיות שלו. הן יהיו לעזר רב בזמן נסיעה.
7. ליפגלוס; מוצר חובה. יתרונו הגדול בכך שהוא תואם כל בגד וכל אביזר ואין צורך להצטייד בשלל ליפסטיקים עבור כל בגד.
8. קרם גוף; ישמש בקלות גם כקרם ידיים
9. “המגדל”; ניתן למצוא סט צלליות ומגוון ליפסטיקים מוצקים כולל נצנצים הנמצאים בקופסאות שקופות מיניאטוריות המתברגות זו לזו אחת מעל השנייה. מוצר נח לשימוש בכלום מקום.
10. בושם; קחו בשמים מיניאטוריים. הם זולים, וקטנים. במקום לסחוב בקבוק גדול ניתן לארוז מספר בשמים מיניאטוריים ולגוון בחופשה.

נסיעה טובה!

♦ בתצלום; אגם רודברג (פרזנטורית “ירין שחף”),
♦ איפור; ירין שחף,
♦ צילום; עידו לביא

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן