מושבים

תנועת המושבים, ערכה כנס בנושא תהליך רישום המשבצת במועצה האזורית גלבוע

0
0

עו”ד עמית יפרח, הבהיר את חשיבותו של תהליך “רישום המשבצת”, שהנו תנאי סף לכניסה להחלטה 979 ומה מהן זכויות המגורים והתעסוקה שניצבות בפני בעלי הנחלות במושבים והשינויים האחרונים שחלו במסגרת הזכויות, הכלולות בהחלטה 979.
תנועת המושבים, ערכה כנס בנושא תהליך רישום המשבצת במועצה האזורית גלבוע
תנועת המושבים, ערכה כנס בנושא תהליך רישום המשבצת במועצה האזורית גלבוע

במסגרת סבב הכנסים המקצועי שעורכת תנועת המושבים באזורים השונים כחלק מפעילותה השוטפת, נערך כנס במועצה האזורית גלבוע לשם הבהרת חשיבות תהליך רישום המשבצת במושבים וסקירת השינויים הקיימים במסגרת זכויות בעלי הנחלות בעקבות החלטה 979 שממתינה להכרעתו של בג”ץ.

הכנס נערך בשיתוף עם המועצה האזורית גלבוע, בנוכחות כ-50 תושבים מהמועצה ובהשתתפותו של סגן ראש המועצה, רמי אלהרר, שבירך על היוזמה ועל שיתוף הפעולה הפורה שבין תנועת המושבים למועצה.

כמו כן, ציין אלהרר את חשיבות חיזוק הקשר וזרימת המידע בין המועצה האזורית גלבוע, לתושביה, בעיקר בנושאים כה בוערים כמו הנושא שנדון.

עו”ד עמית יפרח – המשמש כיו”ר אגף קרקעות ואגודות שיתופיות ב-תנועת המושבים, אשר הוזמן לשאת דברים, הבהיר בדבריו את חשיבותו של תהליך “רישום המשבצת”, שהנו תנאי סף לכניסה ל-“החלטה 979”. כמו כן, הסביר עו”ד יפרח, מהן זכויות המגורים והתעסוקה שניצבות בפני בעלי הנחלות במושבים והשינויים האחרונים שחלו במסגרת הזכויות, הכלולות בהחלטה 979.

כאמור, בהמשך לנושא נרחב זה, עורכת תנועת המושבים ב-25.6.2009, יום עיון שיוקדש ל-“רפורמה המתוכננת במינהל מקרקעי ישראל ובג”צ 979″, בעניין זכויות חברי ההתיישבות על חלקות המגורים.

הכנס, ייערך ב”גן השקוף”, בקיבוץ שפיים בהשתתפות שר הביטחון, מר אהוד ברק, שר הבינוי השיכון, מר אריאל אטיאס ומנהל ממ”י, מר ירון ביבי.

פרטים נוספים והרשמה לכנס התוכנן תוכלו למצוא באתר תנועת המושבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן