תיירות | נופש

משרד התיירות: מאמצי השיווק במדינות יעד מרכזיות נשאו פרי: התיירים חוזרים לישראל

0
0

גידול בתיירות הנכנסת לישראל מאנגליה, צרפת, גרמניה, רוסיה ואמריקה בחודש אפריל ◄ שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: הגידול המתמשך במס’ התיירים המבקרים בישראל מעיד על הביקוש והאמון במוצר התיירותי האיכותי של ישראל
משרד התיירות: מאמצי השיווק במדינות יעד מרכזיות נשאו פרי: התיירים חוזרים לישראל
משרד התיירות: מאמצי השיווק במדינות יעד מרכזיות נשאו פרי: התיירים חוזרים לישראל

חודשים ספורים לאחר המבצע בעזה והשפעות המשבר הכלכלי העולמי שגרמו לפגיעה הקשה בתיירות הנכנסת, חוזרים התיירים לישראל. מאמצי השיווק המוגברים בהם החל משרד התיירות בחודשים האחרונים, נושאים פרי ובחודש אפריל, מראים נתוני משרד התיירות, כי התיירות מצפון אמריקה, רשמה החודש ירידה של 5% בלבד ועמדה על 54,500 לעומת 56,000 באפריל, אשתקד, באנגליה ובצרפת נבלמה הירידה בתיירות לחלוטין (0% ירידה לעומת אפריל אשתקד), עם הגעתם של 19,500 תיירים מאנגליה ו- 30,000 מצרפת.

התיירות מגרמניה, רשמה גידול מרשים של 20% עם קרוב ל-14,000 תיירים לעומת 11,500 באפריל אשתקד. מדינות נוספות רשמו גידול בחודש אפריל בהן רוסיה (4%), פינלנד (89%), נורבגיה (78%), דנמרק (24%), בלגיה (34%) ושוויץ (29%).

כ-250 אלף תיירים, ביקרו בישראל בחודש אפריל; 14% פחות לעומת אפריל אשתקד (לעומת ירידה של 25% ברבעון הראשון של השנה).

במשרד התיירות, רואים חשיבות רבה בהישג זה, שהוא תוצאה של פעולות שיווק מיידיות ואינטנסיביות שהתבצעו מיד לאחר המבצע בעזה, במקביל לפעולות השיווק השוטפות במדינות; אירופה, ארה”ב, סקנדינביה ו-רוסיה, בהשקעה כוללת שתעמוד בשנת 2009 על כ-150 מיליון שקלים.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב; “הגידול המתמשך במספר התיירים המבקרים בישראל מעיד על הביקוש והאמון במוצר התיירותי האיכותי של ישראל. תקציב התיירות לשנת 2009 שאושר בממשלה, הנו גדול משמעותית לעומת תקציב השנה הקודמת, עם דגש על תקציב שיווק חסר תקדים בהיקף של חצי מיליארד שקלים לשנתיים וככזה יבסס את אמון המשקיעים בענף התיירות ויסייע בפיתוח, שווק והרחבת המוצר התיירותי.

היעד שהצבנו הוא התאוששות מהירה של התיירות והחזרה להישגי 2008, שהייתה שנת שיא בתיירות לישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן