צ’רלי זיתוני, מנכ”ל בוניטה דה מס: “עם כניסתנו לנישה הצעירה מעניקה הרשת מענה מקיף בתחום ההלבשה התחתונה לנשים מכל שכבות הגיל ומאפשרת מיקוד מדויק בצרכי הלקוחות”.
בוניטה דה מס משיקה מותג חדש לצעירות בגילאי 18-30 – B de’ Mas, בצילום: בר רפאלי
מותג הלנג’רי “בוניטה דה מס (Bonita de Mas)”, השקיע כמיליון שקל במותג החדש, אשר ישווק אל הרשתות המובילות להלבשה תחתונה בארץ. ההלבשה התחתונה מיועדת לנשים צעירות בגילאי 18-30.
חברת הלנג’רי “בוניטה דה מס”, פותחת נישה חדשה בתוך תחום ההלבשה התחתונה עם מותג חדש בשם: “B de’ Mas” בהשקעה של מיליון שקל.
הקולקציה החדשה של B de’ Mas, תשווק ברשתות הגדולות להלבשה תחתונה המשווקות את מותג האם “בוניטה דה מס” ותכלול פרטי הלבשה תחתונה לצעירות עד גיל 30 המתאימים לאורח חיים דינאמי ופעלתני ומבטאים סגנון ליבראלי צעיר ואותנטי.
צ’רלי זיתוני מנכ”ל בוניטה דה מס, אמר, כי; “עם כניסתנו לנישה הצעירה מעניקה הרשת מענה מקיף בתחום ההלבשה התחתונה לנשים מכל שכבות הגיל ומאפשרת מיקוד מדויק בצרכי הלקוחות”.
לדבריו של זיתוני; “החברה שמה לה למטרה להיכנס לנישות נוספות מתחום הלבשה התחתונה ולהרחיב את המותג”.
המותג B de’ Mas, אשר ישווק החל מחודש יוני לרשתות האופנה בישראל, והוא אמור להוות בתום שנת הפעילות הראשונה כ-25% משוק אופנת ההלבשה התחתונה בישראל.
Add Comment