בריאות הציבור יופי נעים רגע נעים

משרד הבריאות מזהיר הציבור משימוש ב’מסכות שיער’ בחומר פורמאלדהיד

משרד הבריאות, מזהיר את הספרים/ות, כי מתן טיפול שלא על פי הנחיות משרד הבריאות וכי השימוש בחומר המכיל "פורמאלדהיד" (Formaldehyde). הוא מסוכן לבריאות ועלול לפגוע בבריאותם ובבריאות הלקוחות. פורמלין הוא חומר מסוכן הגורם לכוויות, ל-סרטן ולפגמים גנטיים. שימוש נוסף של הפורמלין הוא כחומר חיטוי בשירותים כימיים, אך עקב היותו חומר מסוכן הוא מוחלף בחומרים אחרים.
0
0
מסכת שיער | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מסכת שיער

משרד הבריאות מזהיר את הציבור, משימוש במסכות שיער שלא על פי הנחיות משרד הבריאות זאת בעקבות פניות רבות הנוגעות להחלקת שיער במספרות, מבהיר המשרד, כי יש להקפיד, כי השימוש שנעשה במסכת שיער הוא השימוש שהותר בהתאם לתעודה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות פניות מהן עולה, כי לצורך ביצוע החלקת השיער, נעשה שימוש במסכות שיער המאושרת על ידי מדור תמרוקים במשרד הבריאות, תוך שינוי הרכבם (תוספת חומרים) וחריגה מהוראות השימוש שנקבעו להם במסגרת הרישום.

קיים, חשש, כי למסכות השיער המאושרות מוסיפים, חומר נוסף בשם; “פורמאלדהיד” (Formaldehyde), המשמש לביצוע ההחלקה. חומר זה הוא חומר מסוכן ואיננו מאושר לשימוש במסגרת החלקת השיער, כלל וכלל.

הציבור מתבקש לבדוק היטב את הטיפול המוצע לו במספרות ולוודא, כי החומרים המשמשים לצורך הטיפול הינם מוצרים מאושרים בלבד, ללא תוספות חיצוניות, ושהשימוש שנעשה בהם תואם את הוראות השימוש.

מסכת שיער | משרד הבריאות מזהיר את הציבור משימוש במסכות שיער

משרד הבריאות, מזהיר את הספרים/ות, כי מתן טיפול בחומר המכיל פורמאלדהיד הוא מסוכן לבריאות ועלול לפגוע בבריאותם ובבריאות הלקוחות.

על כן, יש לבדוק היטב, כי החומרים בהם נעשה שימוש, הינם תכשירים מאושרים אשר לא עורבבו עם חומרים נוספים.

פורמלין | מה זה?

פורמלין (באנגלית: Formalin) הוא האלדהיד הפשוט ביותר. שמו הכימי הוא מֵתָנָל (Methanal) והוא קרוי גם פורמאלדהיד (Formaldehyde). נוסחתו הכימית; CH2O.

פורמלין הוא חומר משמר. הוא משמש בין השאר לשימור רקמות למחקר פתולוגי ולטיהור אזורים נגועים בתוצרי לוחמה ביולוגית, כגון; גחלת.

פורמלין הוא חומר מסוכן הגורם לכוויות, ל-סרטן ולפגמים גנטיים.

שימוש נוסף של הפורמלין הוא כחומר חיטוי בשירותים כימיים, אך עקב היותו חומר מסוכן הוא מוחלף בחומרים אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן