אופנה

תל-אביב: 100 שנות אופנה בתצוגה בהיכל התרבות

0
0

המאפיין המרכזי להערכת שלווה בן גל באופנה התל-אביבית היא הרומנטיקה והשפעותיה הבינלאומיות ◄ במעצבים: ירון מינקובסקי, רוז’י בן יוסף, גליה למל, שמעון דהן, דניאל רומי קדוש, רשת קאסידי, ניני פרל, גלית רובניק, יובל רביד, מיכל נגרין, גוטקס, רות דיין
תל-אביב: 100 שנות אופנה בתצוגה בהיכל התרבות
צוות דוגמנים ודוגמניות של מפיקת התצוגות שלווה בן גל, התייצב השבוע בסטודיו של צלם האפנה חנוך גריזיצקי לצילומי דגמים, שיופיעו בתצוגת 100 שנות אופנה מאז ועד היום של העיר תל-אביב שתתקיים בהיכל התרבות ב- 18 במאי.

הדוגמנים והדוגמניות הצטלמו בתלבושות המשקפות את ההיסטוריה של האופנה התל-אביבית על דורותיה. בין המעצבים שדגמיהם, יוצגו; רוז’י בן יוסף (ז”ל), גליה למל, שמעון דהן, דניאל רומי קדוש, רשת בוטיק קאסידי, דלית רובניק, גוטקס ועוד.

מלבד דגמי המעצבים העכשוויים, המחישה אלינה, דוגמנית המתנשאת לגובה 1.76 מטר דגם מיוחד המוקדש כל כולו לחגיגות המאה של תל אביב, שהכין המעצב דניאל רומי קדוש מדגלי העיר בהתראה של שלוש שעות. המעצב שמעון דהן, הציג דגמי לבוש (תלבושות חתונה וחינה מקוריות) בסגנון מרוקאי אותנטי.

הדוגמנים והדוגמניות “החליפו פוזות” לפי הנחיותיה של בן גל והתמסרו היטב למצלמה שלא הסתירה את שביעות רצונה, הצטרפה מעת לעת לצילומים. לקראת המופע מתכננת מפיקת התצוגות לצלם את הדגם המיוחד של המעצב רומי קדוש ב-“לוקיישן” מיוחד בתל-אביב.

לקראת התצוגה שתיערך ב- 18 במאי, מסרה בן גל, כי; “נוכל לראות במהלך המופע, כי האופנה נעה במחזוריות. קיימת חזרה כל העת למוטיבים ששייכים לשנות ה- 50 ושנות ה-60, ויש נטייה להתרפק על העבר. הכול למעשה חוזר ומשולב עם טקסטורות מודרניות.

הכוונה היא להציג במופע “מעצבות על” אשר ייצגו תקופות שונות במהלך “100 שנות אופנה”, ביניהן; ריקי בן ארי, רות דיין עם “משכית”, רוז’י בן יוסף ועוד.

כמו כן, צפויה בן גל לשלוף שפן ייחודי במהלך האירוע בדמות דגם ענק בעיצובה של מעצבת העל מיכל נגרין, המוקדש כולו לעיר ת”א. הדגם, יוצג בהמשך לבקשתה במיוחד לרגל האירוע.

במהלך האירוע יוענקו גביעי הוקרה לגב’ רות דיין ולמשפחתה של רוז’י בן יוסף ז”ל על תרומתם הרבה להתפתחות האופנה בישראל. המאפיין המרכזי להערכתה של בן גל באופנה התל-אביבית היא הרומנטיקה וההשפעות הבינלאומיות ואת מוטיבים אלו היא מעוניינת להמחיש במהלך המופע.

שלווה בן גל, פועלת כמארגנת תצוגות ומפיקה מזה כ- 22 שנה. היא החלה את פעילותה, עת פעלה לצד אמה שהייתה פעילה בארגון ויצ”ו באותם ימים. היא ההחלה לארגן נשפים ותצוגות ושידרגה אותם בליווי רקדנים ואפקטים נוספים שהיו נהוגים באותה תקופה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן