תיירות | נופש

שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: משרד התיירות יפעל לשיווק קבר הרשב”י לתיירות חרדית נכנסת

0
0

הכוונה לממש את הפוטנציאל הרב של האתר, בו מבקרים כיום כמיליון תיירים מדי שנה ◄ משרד התיירות פיתח בשנה האחרונה בפיתוח מתחם קבר הרשב”י בסכום כולל של 7 מיליון שקלים, מהם 4.5 מיליון שקלים הוקצו לטובת פיתוח תשתיות
שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב: משרד התיירות יפעל לשיווק קבר הרשב
שר התיירות, סטס מיסזניקוב: משרד התיירות יפעל לשיווק קבר הרשב”י לתיירות חרדית נכנסת

משרד התיירות יפעל לשיווק קבר הרשב”י לתיירות חרדית נכנסת – שר התיירות, המרכז את הטיפול בהילולה הגדולה המתקיימת מדי שנה בל”ג בעומר בקבר הרשב”י שבמירון, אמר את הדברים במסגרת סיור היערכות שקיים היום במקום, לקראת אירועי ל”ג בעומר וההילולה, שתתקיים ביום שני הבא, ה- 11.5.09.

המשתתפים בסיור בהם; ח”כ, הרב משה גפני, יו”ר ועדת הכספים, ח”כ הרב מנחם אליעזר מוזס, מפקד משטרת התנועה סגן ניצב ראובן אדרי, נציגי משרד הפנים, המשרד לשמירת המקומות הקדושים, מד”א, כב”א, מוא”ז מרום הגליל ועוד, התרשמו, כי חל שיפור ניכר בתחזוקת המקום ובשירותים לתיירים, לצד שיפור רב באמצעים הבטיחותיים.

משרד התיירות פיתח בשנה האחרונה בפיתוח מתחם הקבר בסכום כולל של 7 מיליון שקלים, מהם 4.5 מיליון שקלים הוקצו לטובת פיתוח תשתיות, הכשרת דרכים וחניונים, הצבת תאורה, שיפור דרכי גישה והכשרת טרמינל להסעת המתפללים מהחניונים, 2 מליון שקלים נוספים הופנו לטובת שיפור שירותי התפעול: נקודות מים, חדרי אשפה, כיבוי אש, מד”א, אבטחה, סדרנים ושירותים ציבוריים.

סכום נוסף של כ-500 אלף שקלים, הועמד לטובת שיפור עמדת המשטרה וצרכי המשטרה השונים.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, ציין, כי; “לקבר הרשב”י פוטנציאל תיירותי רב שטרם מומש. כיום מושך האירוע המרכזי בחג ל”ג בעומר כ-400 אלף איש וכמיליון מבקרים ותיירים מבקרים באתר במהלך השנה כולה. בחודשים הקרובים, יחל המשרד בפעולות שיווק בקרב קהלים חרדיים בעולם, בכדי להגדיל את מספר התיירים והמבקרים בו לאורך כל השנה ובל”ג בעומר שנת 2010 בפרט”.

מפקד משטרת התנועה הארצית, סגן ניצב ראובן אדרי, ציין, כי בשל פקקי התנועה הכבדים שנוצרו בשנה שעברה, החליטה משטרת ישראל, לווסת את התנועה כבר בצירים המרכזיים המובילים אל האתר ולא רק סביבו.

הח”כ, הרב מוזס, ברך את השר על שבחר לרכז את התיאום בין הגורמים השונים ולבקר במקום, מה שמעיד על רצינות כוונותיו למען ציבור המבקרים במקום ועל חשיבותו הדתית והתיירותי של האתר.

שר התיירות, מר מיסז’ניקוב, אולי לא יהיה “יקיר העדה הדתית והחרדית” אך אין ספק שהוא מוכיח שהוא אולי השר הדומיננטי ביותר בפעילויותיו בממשלה החדשה, הנחה את הגורמים המקצועיים להשלים בימים הקרובים את המשימות הנוגעות לבטיחות המבקרים, דרכי גישה ושדרוג התשתיות וביקש מחברי הצוות להצטרף אליו ביום האירוע לסיור במקום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן