פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

פרסום ג. קיד & יאנג – קיבל תקציב הפרסום של המופע הבינלאומי “Blue Man Group”

0
0

היקף קמפיין הפרסום: מיליון $ ◄ סיבוב ההופעות הנוכחי של כחולי הקרחת, אשר יחל ב– 4 ביוני, מתאר בצורה הומוריסטית “סדנה” העוסקת ביצירת חווית מופע הרוק המושלם
פרסום ג. קיד & יאנג - קיבל תקציב הפרסום של המופע הבינלאומי
פרסום ג. קיד & יאנג – קיבל תקציב הפרסום של המופע הבינלאומי “Blue Man Group”

משרד הפרסום ג. קיד & יאנג מקבוצת G GROUP, נבחר לטפל בתקציב הפרסום של המופע הבינלאומי “Blue Man Group” בהיקף של מיליון דולר.

“Blue Man Group” הינו מופע עטור פרסים אשר זכה לביקורות מהללות ברחבי העולם. את המופע, הלוקח את הקהל לחוויה רב-חושית המשלבת תיאטרון, מוזיקה, אמנות וטכנולוגיה, יביא לישראל המפיק זאב אייזיק.

סיבוב ההופעות הנוכחי של “כחולי הקרחת”, אשר יחל ב – 4 ביוני, מתאר בצורה הומוריסטית “סדנה” העוסקת ביצירת חווית מופע הרוק המושלם. במסגרת התהליך מתמקדים האנשים הכחולים בתופעת כוכבי הרוק, חוגגים אותה, חובטים בה ומפרקים אותה לגורמים.

ג. קיד אנד יאנג, היא חברת הפרסום המתמחה בקמפיינים חדשניים ובחשיבה צעירה המוכוונת לקהל יעד של ילדים ובני נוער.

החברה הובילה לאחרונה את שיתופי הפעולה המתוקשרים בין רשת סופר פארם ומופעי HIGH SCHOOL MUSICAL ו- Magic on Ice.

בין לקוחות החברה; “עיר המלכים” בעיר אילת, יבואן הממתקים סעדי, השירות הבולאי, ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן