היקף קמפיין הפרסום: מיליון $ ◄ סיבוב ההופעות הנוכחי של כחולי הקרחת, אשר יחל ב– 4 ביוני, מתאר בצורה הומוריסטית “סדנה” העוסקת ביצירת חווית מופע הרוק המושלם
פרסום ג. קיד & יאנג – קיבל תקציב הפרסום של המופע הבינלאומי “Blue Man Group”
משרד הפרסום ג. קיד & יאנג מקבוצת G GROUP, נבחר לטפל בתקציב הפרסום של המופע הבינלאומי “Blue Man Group” בהיקף של מיליון דולר.
“Blue Man Group” הינו מופע עטור פרסים אשר זכה לביקורות מהללות ברחבי העולם. את המופע, הלוקח את הקהל לחוויה רב-חושית המשלבת תיאטרון, מוזיקה, אמנות וטכנולוגיה, יביא לישראל המפיק זאב אייזיק.
סיבוב ההופעות הנוכחי של “כחולי הקרחת”, אשר יחל ב – 4 ביוני, מתאר בצורה הומוריסטית “סדנה” העוסקת ביצירת חווית מופע הרוק המושלם. במסגרת התהליך מתמקדים האנשים הכחולים בתופעת כוכבי הרוק, חוגגים אותה, חובטים בה ומפרקים אותה לגורמים.
ג. קיד אנד יאנג, היא חברת הפרסום המתמחה בקמפיינים חדשניים ובחשיבה צעירה המוכוונת לקהל יעד של ילדים ובני נוער.
החברה הובילה לאחרונה את שיתופי הפעולה המתוקשרים בין רשת סופר פארם ומופעי HIGH SCHOOL MUSICAL ו- Magic on Ice.
בין לקוחות החברה; “עיר המלכים” בעיר אילת, יבואן הממתקים סעדי, השירות הבולאי, ועוד.
Add Comment