Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

הפרדה מפלסית בנימינה – מעגן מיכאל נפתחה לתנועה

0
0

פרויקט הפרדה מפלסית בנימינה – מעגן מיכאל כולל הרחבת כביש מס’ 4 לדו מסלולי ובניית 2 הפרדות מפלסיות בין תוואי מסילת הרכבת לכביש. סיום הפרויקט צפוי באפריל 2010

הפרדה מפלסית בנימינה – מעגן מיכאל נפתחה לתנועה

החברה הלאומית לדרכים, הודיעה על פתיחת גשר בנימינה – מעגן מיכאל החדש לתנועת כלי רכב. עם פתיחת הגשר לתנועה (היום, 26/04/09) הוסט תוואי הנסיעה הקיים (על כביש 4), בקטע שבין מעגן מיכאל לצומת בית חנניה, לתוואי החדש, הממוקם מערבית לכביש 4. הגשר, המואר לכל אורכו, הוקם במסגרת פרויקט הפרדה מפלסית בנימינה – מעגן מיכאל. ההשקעה הכוללת בפרויקט, שהשלמתו צפויה באפריל 2010 (04/10 – 09/07), מסתכמת בכ- 202 מיליון שקלים.

אלכס ויז’ניצר מנכ”ל החברה הלאומית לדרכים, ציין, כי הקמת הפרדות מפלסיות בנקודות מפגש בין תוואי מסילת הרכבת והכביש, הינה חלק מהתוכנית הכוללת של החברה לפעול למניעת סיכונים תחבורתיים הקיימים במפגשים אלו.

ויז’ניצר, התייחס לתאונות שאירעו בעבר במפגש מסילת רכבת – כביש והביע תקווה שההפרדה המפלסית תימנע הישנותן. לדבריו; “הרחבת הכביש לדו מסלולי, ביצוע הפרדת מפלסית מעל מסילת הרכבת, ביטול מחסומי הרכבת הקיימים והעתקת התנועה לגשר החדש, יקלו את זרימת תנועת כלי הרכב בכביש הידוע בעומסי התנועה בשעות השיא, וישפרו משמעותית את בטיחות הנסיעה”.

מהחברה הלאומית לדרכים, נמסר, כי במסגרת העבודות מורחב כביש מס’ 4, בקטע הרלבנטי, לאורך של כ- 8.5 ק”מ, לכביש דו מסלולי דו נתיבי (כיום חד מסלולי), מואר ומבוצעות 2 הפרדות מפלסית בין תוואי מסילת הרכבת לכביש: האחת – בכניסה לקיבוץ מעגן מיכאל (בביצוע חברת רכבת ישראל) והשנייה – במפגש הרכבת עם כביש 4, ע”י החברה הלאומית לדרכים.

כמו כן, מבוצעים מעברים חקלאיים תת קרקעים, קירות תומכים, עבודות גינון, תאורה ושיקום נופי.

תגובות
0
0



Exit mobile version