עובדים | תעסוקה | כוח אדם

מזל שור – התאמה לבני מזלות אחרים

0
0

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא…) מזל זה עם שאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל שור - התאמה לבני מזלות אחרים
מזל שור – התאמה לבני מזלות אחרים

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, האסטרולוגיה מנסה ליצור התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אל על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח כל מפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות להתאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

מזל שור עם מזל שור – Taurus & Taurus; זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל”ן. במידה והמטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה”יחד” של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!!!

מזל שור עם תאומים – Taurus & Gemini; זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ !!!

מזל שור עם סרטן – Taurus & Cancer; שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד !!!

מזל שור עם מזל אריה – Taurus & Leo; בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק !

מזל שור עם מזל בתולה – Taurus & Virgo; כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים !

מזל שור עם מזל מאזניים – Taurus & Libra; זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על ידי אותו הכוכב = וונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!

מזל שור עם מזל עקרב – Taurus & Scorpio; אתם נקראים מזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ !!

מזל שור עם מזל קשת – Taurus & Sagittarius; – זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף…מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:

מזל שור עם גדי – Taurus & Capricorn; – זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל”ן ובנקאות. הכול ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!

מזל שור עם דלי – Taurus & Aquarius
; זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!

מזל שור עם דגים – Taurus & Pisces; זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!

מזל שור עם – טלה Taurus & Aries ; זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן האחד את השני. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

בברכת התאמה זוגית מוצלחת

__________________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לבדוק התאמה זוגית, ולתחזית אישית ומפורטת מומלץ להכין מפה אסטרולוגית אישית . אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן