עובדים | תעסוקה | כוח אדם

השר בן אליעזר: בתוך שבוע נציג תכנית חירום של משרד התמ”ת למלחמה באבטלה

0
0

היום נערך דיון בראשות שר התמ”ת בנושא תכנית חדשה שתובא בהמשך לאישור הממשלה ◄ השר נפגש מאז כניסתו לתפקיד עם מנהלי המשרד ושמע מהם אודות האתגרים של המשק בתקופה זו
השר בן אליעזר: בתוך שבוע נציג תכנית חירום של משרד התמ
השר בן אליעזר: בתוך שבוע נציג תכנית חירום של משרד התמ”ת למלחמה באבטלה

שר התמ”ת, בנימין (פואד) בן אליעזר, ערך היום (ד’) דיון בנושא תכנית חירום למלחמה באבטלה במשק הישראלי. בדיון השתתפו בועז הירש, הממונה על סחר חוץ; משה לביאן, סמנכ”ל למינהל ; ד”ר אלי אופר, המדען הראשי; רו”ח חזי צאיג, מנהל מרכז ההשקעות; בני פפרמן, מנהל מינהל המחקר והכלכלה; צביה דורי, מנהלת מינהל המימון; רן קוויתי, ממונה על פיתוח הנגב והגליל; שלום בן משה, מנהל אגף הכשרה מקצועית; רון בר יוסף, ראש מנהלת מהל”ב – תוכנית “אורות לתעסוקה”; נח שני, מנהל אגף ביקורת פנים; עו”ד מיכאל אטלן, יועמ”ש המשרד וכן יוסי פרחי, מנכ”ל שירות התעסוקה.

דיון החירום, נערך לאחר שהשר בן אליעזר, נפגש מאז כניסתו לתפקיד עם מנהלי המשרד ולאחר שערך מספר דיונים מקצועיים, בהם שמע אודות הבעיות של המשק הישראלי בתקופה זו.

השר בן אליעזר, אמר, כי בדיון, כי בכוונתו להציג בתוך מספר ימים תכנית חירום למלחמה באבטלה במשק, שתובא לדיון ולאישור הממשלה בהקדם. “למשרד התמ”ת יש את הידע המקצועי על מנת לקבוע את המדיניות הנכונה בעניין, ואת הכלים המעשיים על מנת לבצע את התכניות להגדלת אפשרויות התעסוקה ולהאצת המשק” – ציין השר.

“בעיית האבטלה היא הבעיה המרכזית שמטרידה אותי, וצריכה להעסיק את כל אחת ואחד מהיושבים כאן בחדר בכל רגע ורגע. מטרתם של מהלכי הרוחב אותם אנחנו בוחנים, היא להביא להיפוך המגמה המדאיגה של פיטורים במשק ושל חוסר במקומות עבודה. המהלכים הללו ייעשו בשיתוף כלל הגורמים במשק, ציבוריים ופרטיים כאחד”.

השר, הבהיר, כי המצב הכלכלי אינו טוב, וכי קופת המדינה לא תאפשר לקבל תוספות תקציבית משמעותיות; “עלינו לעשות את הטוב ביותר עם מה שיש, דרך רעיונות יצירתיים ובעבודה משולבת”.

בנימין בן אליעזר שר התמ”ת, סיכם את הדיון בכך שהטיל על צוות של המשרד יחד עם שירות התעסוקה להגיש לו דו”ח בעניין תוך שבעה ימי עבודה. בראש הצוות יעמוד בועז הירש, הממונה על סחר חוץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן