Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

משרד התיירות מעלה היום קמפיין שיווקי לעידוד התיירות הנוצרית לישראל, בעלות של 1.5 מיליון שקלים

0
0

לקראת ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בישראל בעוד שבועיים וחצי ◄ טרם עליית הקמפיין: 8,000 גולשים מרחבי העולם ביקרו באתר האינטרנט הייעודי לביקור האפיפיור של משרד התיירות

משרד התיירות מעלה היום קמפיין שיווקי לעידוד התיירות הנוצרית לישראל, בעלות של 1.5 מיליון שקלים

שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, האחראי על ביקור האפיפיור נפגש היום בצהריים עם נציגי הוותיקן, ועדכן אותם על ההתקדמות בהכנות לביקור לשביעות רצונם המלאה. השר ביקש להדגיש את חשיבות קריאתו של האב הקדוש לנוצרים בעולם לבקר בארץ הקודש, כאשר נציגי הכס הקדוש הבטיחו להעביר את המסר לאפיפיור.

8,000 גולשים, מ-25 מדינות ברחבי העולם, ביקרו באתר האינטרנט הייעודי שהקים משרד התיירות לביקור האפיפיור, מאז עלייתו לאוויר לפני כשבועיים בלבד! היום השיק משרד התיירות קמפיין שיווקי במסגרת האתר, בעלות של כ- 1.5 מיליון שקלים, במטרה לקדם את התיירות הנוצרית-קתולית לישראל ולהציג את ישראל כיעד תיירותי – דתי ורוחני חשוב.

במסגרת הקמפיין, העולה תחת הכותרת: In the spirit of Unity and Peace, מציע האתר לגולשים ריכוז כל המידע הנוגע לביקור האפיפיור בישראל, אפשרויות התיור לצליינים וכן, רשימות סוכני נסיעות במספר מדינות בעולם, המציעים אפשרויות שונות לביקור בישראל. הקמפיין, יתקיים במהלך חצי השנה הקרובה, עד לסוף חודש אוקטובר במדינות איטליה, ספרד, גרמניה, צפרת, פולין, ברזיל וארה”ב.

אתר ביקור האפיפיור של משרד התיירות (www.holyland-pilgrimage.org) מופיע ב-7 שפות וניתן למצוא בו מידע דתי על האתרים הנוצרים בישראל, מסלולי צליינים ועוד. בנוסף ממוקדם באתר “חדר תקשורת” המאפשר לעיתונאים מכל העולם הצפויים לסקר את הביקור לקבל מידע on line.

שר התיירות סטס מיסז’ניקוב, העומד בראש הצוות הבינמשרדי להיערכות לביקור האפיפיור, נפגש היום בצהרים עם נציגי הוותיקן, המכינים את הביקור.

במקביל, ממשיך משרד התיירות בתיאום והכנת כל היבטי הביקור, בהם, בנוסף לפעולות השיווק, הכשרה ושיפוץ אתרים בהם צפוי האפיפיור לבקר, הכנת חומר פרסומי לחלוקה לעיתונאים המלווים את הסיור, הערכות כוללת לקבלת פני התיירים והצליינים ועוד.

תגובות
0
0



Exit mobile version