אינטרנט חדשות

בזק בינלאומי משיקה מוצר אבטחה חדש: eToken – כלי לניהול סיסמאות במחשב

0
0

עטרה ליטבק שחם, סמנכ”ל שיווק בבזק בינלאומי: “אנו גאים להוביל נושא האבטחה באינטרנט. במהלך מקיף שנע מהדרכות, דרך פתרונות ברמת התוכנה וכלה במוצרים משלימים ◄ מחיר ה-eToken בבזק בינלאומי עומד על 16.90 שקלים לחודש ל-12 חודשים.
בזק בינלאומי משיקה מוצר אבטחה חדש: eToken - כלי לניהול סיסמאות במחשב
בזק בינלאומי משיקה מוצר אבטחה חדש: eToken – כלי לניהול סיסמאות במחשב

חברת בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, מודיעה היום על שתשווק מעתה ללקוחותיה את מוצר האבטחה eToken לניהול סיסמאותיהם במחשבם האישי.

מדובר במפתח אלקטרוני, המאפשר ללקוחות לשמור ולנהל את כל הסיסמאות שלהם (לבנק, לקופת חולים, לתיבות מייל, לאתרי משחקים וכו’) בצורה מוצפנת ומוגנת.

יתרונו הגדול של המוצר בכך שמייתר את הצורך של הלקוחות לזכור את שמות המשתמש והסיסמאות אותם בחרו עבור כל אתר ושירות אליהם נרשמו. מעתה יכולים לזכור רק סיסמא אחת והיא זו של ה-eToken עצמו. עוד מיתרונותיו של המוצר הוא בגודלו הקטן והנגיש וביכולתו לחולל סיסמאות מורכבות, המפחיתה את הסיכון בזיהוי סיסמאות.

בזק בינלאומי ממקדת פעילותה בשנה האחרונה בנושא אבטחת המידע באינטרנט. לצד הדרכות וסדנאות בנושא אינטרנט מוגן שקיימה החברה בקרב מגזרים שונים, העלתה החברה לאחרונה את כלי ה- online scanner, אשר אפשר לכלל הלקוחות לבצע בדיקת מחשב און ליין באתר החברה והציעה ללקוחות חבילת אבטחה היקפית למחשב הביתי מבית ESET.

עתה, לוקחת החברה צעד נוסף ומציגה מוצר משלים, המהווה פתרון מתקדם בכל הקשור לאבטחה וניהול סיסמאות למחשב.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ”ל שיווק בבזק בינלאומי; חברת “בזק בינלאומי גאה להוביל את נושא האבטחה באינטרנט. במהלך מקיף שנע מהדרכות, דרך פתרונות ברמת התוכנה וכלה במוצרים משלימים, בזק בינלאומי למעשה מציעה מעטפת אבטחה מושלמת ללקוחות”.

מחיר ה- eToken בחברת בזק בינלאומי עומד על 16.90 שקלים לחודש ל-12 חודשים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן