קהילה ירוקה

נשיא רשת MTV העולמית הגיע לחנוך חורשה ע”ש אמו מקסין גטרי ביער קק”ל

0
0

במהלך הטקס הפתיע בן אבו, נציג קק”ל את רודי ואת מירון, כאשר הקריא מתוך ספרו של מירון ’על החיים והמוות’ קטע המתייחס לפרידה מאמא אהובה והנוכחים התקשו שלא לבכות ◄ במהלך הטקס סיפר רודי על אמו, שחינכה אותו לאהבת האדם ולאהבת ארץ ישראל
נשיא רשת MTV העולמית הגיע לחנוך חורשה ע
נשיא רשת MTV העולמית הגיע לחנוך חורשה ע”ש אמו מקסין גטרי ביער קק”ל

בטקס חגיגי נחנכה הבוקר, יום ראשון (12.4.09) חורשה על-שם מקסין גטרי, אמו של ביל רודי, יו”ר ומנכ”ל רשת MTV Networks International העולמית, ביער הנשיא שבאזור אשתאול, אשר ממוקם ליד בית שמש (בדרך לעיר ירושלים).

בטקס נכחו ביל רודי, נשיא MTV Networks International (MTVNI) ואחד היהודים המשפיעים בעולם, אשר הגיע לישראל לביקור יחד עם אחותו ובני משפחותיהם, אודי מירון, מנכ”ל חברת התקשורת הישראלית “ענני תקשורת”, בעלת הזיכיון על מותגי MTV ו-“ניקלודיאון” בישראל ומי שהביא את רודי לארץ, ומיכאל בן אבו, נציג הנהלת קק”ל.

החורשה , אשר נמצאת ביער הנשיא של קרן קימת לישראל, נקראה כאמור על-שם מקסין גטרי, אמו של ביל רודי אשר נפטרה לפני כתשע שנים. רודי, תרם מכספו לטובת הקמת חורשה זו.

במהלך הטקס הפתיע בן אבו, נציג קק”ל את רודי ואת מירון, כאשר הקריא מתוך ספרו של מירון את ’על החיים והמוות’ קטע המתייחס לפרידה מאמא אהובה והנוכחים התקשו שלא לבכות.

במהלך הטקס סיפר רודי על אמו, כי היא הייתה אישה חזקה, אשר חינכה אותו לאהבת האדם ולאהבת ארץ ישראל.

לאחר הטקס המשיך רודי לבית הנשיא שם הוא אמור להיפגש עם הנשיא שמעון פרס לראות את התוכניות להקמת גן בית הנשיא אשר מוקם בימים אלו ע”י אנשי קק”ל.

בצילום: ביל רודי עם כובע קק”ל, אודי מירון – עם ג’ינס וחולצה מכופתרת, מיכאל בן אבו – עם חולצה מכופתרת בהירה, במרכז אחותו של רודי, צילום: גיא אסיאג

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן