תיירות | נופש

רבבות נופשים הציפו את אתרי התיירות בגליל ובגולן

0
0

שר הרווחה ביקר עם משפחתו במוזיאון הפתוח בתפן ◄ סביב הכנרת כבר מלא בנופשים ומיום ראשון, יחל “פסטיבל עין גב” המסורתי ובנמל יתקיימו פעילויות לכל המשפחה ללא תשלום
רבבות נופשים הציפו את אתרי התיירות בגליל ובגולן
רבבות נופשים הציפו את אתרי התיירות בגליל ובגולן, צילום: עופר בלנק

מזג האוויר המקסים, כיאה לאביב, קידם היום (שבת) את פניהם של מטיילים הרבים שצפצפו על המצב הכלכלי וגדשו את אתרי התיירות ברחבי ישראל. גם בצפון הארץ, הציפו עשרות אלפי נופשים את אתרי התיירות בגליל ובגולן.

חיימק’ה הוד בעל מלון ו”מסעדה בית שלום” במושבה מטולה, אמר, כי עד לשעות הצהריים, אזלו הרבה ממוצרי המזון במסעדה והוא נאלץ לחדש את המלאי שוב ושוב עקב הביקוש הרב. כמו כן, נרשם ביקוש לטיולים מודרכים לפריחות הנקטרינה וסיום פריחת הדובדבן במטעי הפרי.

ל”מרכז קנדה” הגיעו אלפי מבקרים לאורך היום, וביקור רב נרשם להופעות חינם על הקרח של נבחרת הילדים והבוגרים, חלקם אלופי הארץ בהחלקה אמנותית על הקרח, מופעים אלו ימשכו לאורך חול המועד פסח.

חגי רוזנבאום, אומר, כי; “כנראה ההיצע של מרכז קנדה בפעילות לכלל המשפחה ולכל הגילאים מושך אליו אלפי מבקשים הנהנים גם מפעילות נושאת פרסים “חפש את המטמון””.

מרום גולן, רשם תפוסה מלאה, לאורך כל ימי החג, וביקוש אדיר לטיולי טרקטורונים עד לשעות הלילה וטיולי סוסים לגבול סוריה ומטעי הפרי, וכן ביקוש לכלל המסעדות שמציע האתרזאת עד לשעות הלילה המאוחרות.

ניסים בדוס המשמש כמנהל גן לאומי בית שאן, אומר, כי; “תוגברה כמות מדריכים כפולה, עקב הביקוש הרב, כולל מתנדבים מהקהילה שידריכו לארוך שעות היום. כמו כן, ביקושים גדולים בחול המועד, לחזיון הלילי “לילות שאן” שמוקרן בלופ לאורך הלילה, החל משעה שמונה בערב”.

המוזיאון הפתוח לצילום, פעילות יצירתיות עם הילדים, פסח, צילום: עופר בלנק

ב”מוזיאונים הפתוחים” של סטף ורטהימר ב-תפן וב-תל חי, מאות משפחות שהגיעו לבילוי תרבותי ויצרתי עם הילדים, כולל הצגות חינם.

גם יצחק (בוז’י) הרצוג שר הרווחה, הגיע עם רעייתו מיכל ושני בניו לבילוי במוזיאון בתפן וצפה בהנאה בתערוכתה של דניאלה שיינמן בשם; “קו תוהו” המוצג בתפן.

נמסר כי המוזיאון, המציע שלל פעילויות וסדנאות בנושא הטבע יהיה פעיל לאורך כל ימי החג ומושך אליו אלפי מבקרים מדי יום.

במוזיאון לצילום בתל חי משתפים כוחות אזוריים עם “תיאטרון מ.רא.ה” מן העיר קרית שמונה, המפעילים חוויה משולבת של צליל, לבוש וטעם של פעם- על יציאת מצרים, לאורך כל חול המועד פסח.

גדעון הוד מנכ”ל תיירות נמל עין גב, מוסר, כי; “סביב הכנרת כבר מלא בנופשים, וכי החל מיום ראשון, יחל “פסטיבל עין גב” המסורתי, ובנמל, יתקיימו פעילויות לכל המשפחה ללא תשלום – כולל תצוגת דייג, שוק איכרים ואף הופעות חינם של להקות זמר וזמרים ידועים כמו; שרהל’ה שרון בשירי ארץ ישראל, ללא תשלום.

לפסטיבל עין גב, צפויים להגיע אישים רבים, שרים, ראשי רשויות, וכן זמרים ולהקות זמר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן