סוכרת | סכרת

פרופ’ מוטי רביד – נבחר לתפקיד נשיא האגודה הישראלית לסוכרת

0
0

פרופ’ רביד, פעיל זה שנים באגודה הישראלית לסוכרת ובמוסדותיה ◄ בחירותו פה אחד ביטאה את ההערכה הרבה שרוכשים חברי האגודה ופעיליה לתרומתו עד כה.
פרופ’ מוטי רביד – נבחר לתפקיד נשיא האגודה הישראלית לסוכרת
פרופ’ מוטי רביד – נבחר לתפקיד נשיא האגודה הישראלית לסוכרת

פרופ’ מוטי רביד, נבחר פה אחד לכהן כנשיא האגודה הישראלית לסוכרת בקדנציה הבאה. מר מוטי פרלמוטר, מנכ”ל האגודה, ציין, כי בחירתו של פרופ’ רביד, היא בחירה באיש הנכון בזמן הנכון. יש צורך באיש בעל שיעור קומה כפרופ’ רביד אשר יצעיד את האגודה אל עבר הישגים נוספים עבור הציבור העצום של אנשים עם סוכרת בישראל.

פרופ’ רביד, בוגר ביה”ס לרפואה באוניברסיטה העברית וב-“הדסה”. עשה התמחות ברפואה פנימית במרכז רפואי ע”ש שיבא, תל-השומר, והתמחות במינהל רפואי בארץ ובארה”ב.

מ-1972, כיהן רביד, כמנהל ביה”ח זיו, צפת, בשנים 1974-1978 שימש מנהל ביה”ח וולפסון, בשנים 1978-1990 מנהל מחלקה פנימית בביה”ח מאיר, ב-1991-1993 סגן מנהל רפואי, מכבי שירותי בריאות, בין השנים 1993-2004 מנהל מחלקה פנימית בביה”ח מאיר, ומשנת 2004 מנהל ביה החולים מעיני הישועה.

פרופ’ רביד שימש בעבר כיו”ר האיגוד הישראלי לרפואה פנימית וכנשיא האיגוד האירופי לחקר יתר לחץ דם בסוכרת.

פרופ’ רביד פעיל זה שנים באגודה הישראלית לסוכרת ובמוסדותיה. בחירותו פה אחד ביטאה את ההערכה הרבה שרוכשים חברי האגודה ופעיליה לתרומתו עד כה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן