מותג הלנג’רי בוניטה דה מס, אשר נחשב כיום למותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ ◄ הקמפיין יעלה בהשקעה של 1,500,000 ₪ באמצעות משרד הפרסום “בנדה” בסלוגן “האיטלקיה שבך”
בר רפאלי פרזנטורית של בוניטה דה מס העולה לאוויר בקמפיין קיץ
מותג הלנג’רי בוניטה דה מס (Bonita de Mas), יוצא בימים אלו בקמפיין פרסום רחב היקף, הכולל גם תשדיר טלוויזיוני עם הפרזנטורית דוגמנית העל בר רפאלי.
תשדיר הפרסומת, אשר צולם בדרום הארץ בעיר אילת עם הפרזנטורית בר רפאלי ובשיתוף שחר מהעונה הקודמת של “האח הגדול” המגלם בו תפקיד אורח של עובד נמל, יעלה לאוויר במספר וורסיות, ובכל פעם ייחשף פן אחר וקומפוזיציה שונה ומרגשת בפני עצמה.
קמפיין הפרסום שיעלה בהשקעה של 1,500,000 שקלים באמצעות משרד הפרסום “בנדה” בסלוגן “האיטלקיה שבך”, יכלול בנוסף לתשדיר טלוויזיוני בערוצים 2 ו- 10, גם שלטי חוצות, אינטרנט, עיתונות ארצית וקטלוגים בנקודות מכירה.
מותג הלנג’רי “בוניטה דה מס”, אשר נחשב כיום למותג ההלבשה התחתונה המוביל בארץ בזכות השקעת משאבים רבים ברף איכות גבוה ורמת גימור בינלאומית, ממשיך ומביא בכל עונה את החידושים והעדכונים האחרונים בתחום הלנג’רי מאירופה וארה”ב.
תשדיר הפתיחה יפרוץ לראשונה בתוכנית הריאליטי “האח הגדול VIP” היום (א’ 15.3.09) בערוץ 2, ויופיע בה מספר פעמים לאורך התוכנית.