אינטרנט חדשות

אתר Vgames חושף: 3 מיליון ישראלים משחקים מדי חודש ברשת

0
0

בתחום זה שולטים הגברים – 75 אחוז מהשחקנים הם גברים לעומת 25 אחוז נשים, בחו”ל, לעומת זאת, נשים מרכיבות כ- 51% מבין השחקנים ברשת, לעומת גברים – 49 אחוז
אתר Vgames חושף: 3 מיליון ישראלים משחקים מדי חודש ברשת
אתר Vgames חושף: 3 מיליון ישראלים משחקים מדי חודש ברשת

לקראת הכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, המארח השנה את כנס GameIS, מציג אתר המשחקים הגדול בישראל Vgames, נתונים חדשים על מספרי המשחקים בארץ ובחו”ל. מהנתונים עולה, כי בישראל ישנם מעל ל-3 מיליון משתמשים (יוניקים) בחודש המשחקים ברשת.

מבחינה מגדרית בישראל, נראה בבירור, כי בתחום זה שולטים הגברים עם 75 אחוז מהשחקנים הם גברים לעומת 25 אחוז נשים. עוד עולה, כי עולם המשחקים אינו רק נחלתם של הצעירים. בחלוקה לגילאים מתברר, כי כשליש מהשחקנים הם מתחת לגיל 18, שליש בין 18 ל- 34, ושליש מעל גיל 35 – נתונים אלו לקוחים מתוך סקר שערך אתר Vgames במהלך החודשים האחרונים ובו השתתפו כ-16,000 מהשחקנים באתר.

בחו”ל, לעומת זאת, הנתונים קצת שונים. בסקר לאומי בארה”ב שערך Pew Internet & American Life Project נשים מרכיבות כ- 51% מבין השחקנים ברשת, לעומת גברים – 49 אחוז, וגם התפלגות הגילאים שונה לגמרי: 38 אחוז מתחת לגיל 35 ו- 62 אחוז מעל לגיל זה. על פי סקרים שנערכו באחרונה בארה”ב, 99 אחוז מהבנים עד גיל 18 ו- 94 אחוז מהבנות משחקים במחשב.

באוכלוסיה הבוגרת, ניתן לראות, כי 53 אחוז מבני 18 ומעלה משחקים במחשב, ביניהם כ- 20 אחוז מבני ה- 65 ומעלה.

יובל בירב: היום יש שלל משחקים שפונים במיוחד ל”גיל הזהב”

מכאן עולה השאלה, האם בעקבות העלייה בתוחלת החיים, ניתן לומר, כי יעלה גם אחוז המשחקים בגילאים המבוגרים?

יובל בירב, עורך ראשי של אתר Vgames, אומר, כי כבר היום יש שלל משחקים שפונים במיוחד ל”גיל הזהב”, למשל משחקי Brain Age שכוללים משימות קוגניטיביות שונות ונועדו “לאמן” את המוח במטרה לשפר את הזיכרון ולמנוע הידרדרות קוגניטיבית.

כנס האינטרנט השנתי “Inter Style Net – החיים ב-NET מסביב לשעון” יתקיים בתאריכים 2-3 במרץ 2009, במרכז הכנסים Avenue שבמתחם שדה התעופה ויכלול את כל הנושאים החמים שעומדים על סדר היום המקוון.

בין הנושאים: צרכנות ברשת, Mobile Internet, בחירות מקוונות, הכול רייטינג? מודלים עסקיים ברשת, מחקרים עכשוויים באינטרנט, Cloud Computing ותחום שלם של משחקים ברשת – טכנולוגיות, תרבות, מנועי צמיחה והכנסות ממשחקים.

להרשמה – לחץ כאן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן