תיירות | נופש

משרד התיירות יפעל להתנעת תהליך הדירוג של מלונות ישראל

0
0

מנכ”ל משרד התיירות, שאול צמח: בנוסף, יפעל משרד התיירות בשנת 2009 לשיפור השירות ואיכות המוצר התיירותי של ישראל, על כל מרכיביו – כחלק מההיערכות לשנים הקרובות ולתחרות שתתפתח עם סיום המשבר הכלכלי העולמי.
משרד התיירות יפעל להתנעת תהליך הדירוג של מלונות ישראל
משרד התיירות יפעל להתנעת תהליך הדירוג של מלונות ישראל

“בשנים הקרובות יתאושש העולם מן המשבר הכלכלי ועל ישראל להיות ערוכה לימים אלו” – כך ציין היום מנכ”ל משרד התיירות, שאול צמח, בוועידת התיירות השנתית של שלוחת דרבי.

צמח, הוסיף, כי אם רוצה ישראל לממש את הפוטנציאל התיירותי ולקבל פניהם של 5 מיליון תיירים בשנה, החל משנת 2015, עליה, כבר היום, להגדיל את תקציבי השיווק באופן משמעותי, לשפר את תשתיות התיירות ולהגדיל את כמות חדרי המלון, וכן לשפר את איכות המוצר ותמחור מרכביו בכדי לתת תמורה נאותה לעלות חבילת תיירות בישראל.

צמח, ציין עוד, כי בשנת 2009, יפעל משרד התיירות להתנעת תהליך הדירוג של מלונות ישראל “תעשיית התיירות חייבת לקבוע סטנדרטים חדשים של שקיפות ואמינות בכדי לספק לתייר חוויה חיובית של “תמורה למחיר”.

חוסר שביעות רצון של התיירים בשל פער זה של חבילת התיירות הישראלית ובהשוואה לאתרים והמדינות המתחרות – יגרום לירידה בכמות התיירים הפוטנציאליים שיבחרו בישראל וחמור מכך, לירידה משמעותית בכמות התיירים החוזרים”.

בנוסף, יפעל משרד התיירות בשנת 2009 לשיפור השירות ואיכות המוצר התיירותי של ישראל, על כל מרכיביו – כחלק מההיערכות לשנים הקרובות ולתחרות שתתפתח עם סיום המשבר הכלכלי העולמי – סיכם שאול צמח מנכ”ל משרד התיירות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן