אינטרנט חדשות

כנס אינטרנט 2009: גולשים, ספרו לנו כיצד ייראו מחר טכנולוגיות הרשת בישראל

0
0

איגוד האינטרנט הישראלי, מזמין את קהל הגולשים הרחב – משתמשים, נציגי תעשייה, אקדמיה וממשל – לבוא ולספר למבקרי הכנס השנתי, כיצד הם רואים את העתיד – ככל שמדובר בטכנולוגיות אינטרנט שיעמיקו את השימוש ברשת בישראל
כנס אינטרנט 2009: גולשים, ספרו לנו כיצד ייראו מחר טכנולוגיות הרשת בישראל
כנס האינטרנט 2009: גולשים, ספרו לנו כיצד ייראו מחר טכנולוגיות הרשת בישראל

איגוד האינטרנט הישראלי קורא לציבור משתמשי האינטרנט ונציגי תעשייה, אקדמיה וממשל, לבוא ולהציג במסגרת הכנס השנתי “אינטרנט 2009”, את עמדותיהם לגבי נושאים טכנולוגיים עתידיים שיגבירו ויעמיקו את השימוש באינטרנט בישראל. בין הנושאים: סטנדרטים, תשתיות אינטרנט, Grid/Cloud, IPv6, עולמות וירטואליים, אינטרנט אלחוטי, Internet of Things, שחרור חסמי גישה לאינטרנט, או כל נושא אחר בתחום האינטרנט.

על המעוניינים להציג את עמדתם, לשלוח את בקשתם אל איגוד האינטרנט הישראלי עד ל-15 בפברואר 2009. ההצעות יבחנו ע”י הוועדה הטכנולוגית של איגוד האינטרנט הישראלי.

המציעים שיבחרו, יוזמנו לשאת הרצאה בת חמש דקות בה יציגו את חזונם בפני באי “אינטרנט 2009”, הכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, שייערך במרץ 2009 (www.isoc.org.il/conf2009).

המפגש, בהנחיית ד”ר ישע סיון, חבר הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי, יתקיים ב-2 במרץ 2009, בין השעות 15:10-16:40 ב-אווניו שבקריית שדה התעופה.

בחלקו השני של המפגש יערך דיון בנושאים שיוצגו. בנוסף תינתן אפשרות למציגים להציג מצגת שתלווה את ההרצאה. ההצעות והמצגות שיבחרו יפורסמו בחוברת דיגיטלית באתר האיגוד.

למידע נוסף: www.isoc.org.il/techinfo

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן