כאן סלבס ישראל

הדוגמנית אילנית לוי, נפלה קורבן לדו”ח תנועה אך ורק בשל היותה סלב

0
0

כך טוען סנגורה של הדוגמנית לוי, עו”ד דוד גולן, בבי”מש לתעבורה נתניה; תאורן שהפך עצמו ל”סוכן משטרתי חשאי” הוא האיש שעקב אחריה בצאתה מאולם האירועים בגעש; במטרה לראות באיזה רכב היא נוהגת ולדווח למשטרה. בעקבות הדיווח המתינה ללוי, ניידת משטרה ביציאה לכיוון כביש החוף.
הדוגמנית אילנית לוי, נפלה קורבן לדו
הדוגמנית אילנית לוי, נפלה קורבן לדו”ח תנועה אך ורק בשל היותה סלב

ניסים נעים, האדם שהלשין על דוגמנית העל אילנית לוי ואשר הביא למעשה לדו”ח תנועה ולהגשת כתב אישום נגדה המייחס על נהיגה בשכרות, העיד היום בפני השופטת רות רז מבית המשפט לתעבורה בעיר נתניה, תוך שהוא מגולל את השתלשלות האירועים שהביאה אותו לעקוב אחרי לוי, החל מצאתה מגן האירועים “געשים”. הוא סיפר, כי יצא לראות באיזה רכב היא נוהגת ולדווח למשטרת התנועה. בעקבות הדיווח המתינה ניידת משטרה וארבה לה ביציאה מכביש החוף.

במהלך עדותו סיפר, נעים, כי אומנם במסגרת הסכם ההעסקה שלו (מול המעסיק שלו כ”תאורן במה”), לא כלול סעיף המחייב אותו במסגרת העבודה “לדווח גם למשטרה על בליינים ששותים”, אך הוא רואה זאת כחובה שלו כ”מתנדב במשטרה”. זאת למרות שעל עבירות מעין אלה, אין חובת דיווח על פי חוק.

סנגורה של לוי, עו”ד דוד גולן, המתמחה בדיני תעבורה, חקר חזיתית את העד ושאל אותו האם במקביל לתפקידו כתאורן, מילא בעצם גם תפקיד של “סוכן חשאי” מטעם המשטרה, שתפקידו להלשין על בליינים במקומות בילוי ששותים אלכוהול.

סנגורה של לוי, עו”ד דוד גולן

עוד עלה, בחקירה, כי “השטינקר” לדברי עורך דינה, נהג על דרך קבע לעקוב ולדווח על בליינים במקומות בהם עבד כתאורן. במקרה של לוי, הסתבר, כי הוא הכיר את השוטר שעבד במשמרת באותו הערב והתקשר אליו ישירות על מנת לדווח לו על הסלב – ידוענית (Celebrity) אילנית לוי במטרה שילכוד אותה ביציאה אל כביש החוף.

סנגורה של לוי, עו”ד דוד גולן, שיצא בקורת רוח מהחקירה הנגדית, אשר השיגה לשיטתו את מטרותיה, מסר, כי; “עולה כאן תמונה עגומה מאוד בנוגע להתנהלות המשטרה. הוכחנו שאילנית לוי, נפלה קורבן רק בשל היותה “סלב” ותו לא, בשל פעילותו של תאורן שהתנהל כמו סוכן משטרתי חשאי.

מסתבר ש”האח הגדול” היא לא רק תוכנית טלוויזיה, אלא מציאות ריאלית בה למשטרה, יש סוכני חרש אשר בתפקידם האזרחי עוקבים ומדווחים בסתר על אזרחים אחרים. בכל ההיסטוריה שלנו גינינו וסלדנו מהמלשינים ו”המויסרים…”.

“רק במדינות כמו רוסיה הסובייטית, העלו את חובת ההלשנה למדרגה של חובה אזרחית עליונה. התופעה בה אזרחים מלשינים אחד על השני, היא תופעה מגונה, ואני סמוך ובטוח שבית המשפט, ייתן דעתו על התנהלות האירועים בתיק זה” – סיכם את ביקורתו הסנגור עו”ד גולן.

המשך לטלנובלה עוד, יבוא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן