תיירות | נופש

משרד התיירות מתגבר את פעולות ההסברה בעולם בעקבות הלחימה בעזה

0
0

יריד התיירות השנתי של ישראל בפריס, יפתח מחר (ה) על אף לחץ ואיומים של גורמים אנטי-ישראלים ◄ שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא; משרד התיירות לא ייכנע ללחץ של גורמים אנטי ישראלים המבקשים לפגוע ולשבש את פעילות ישראל בעולם
משרד התיירות מתגבר את פעולות ההסברה בעולם בעקבות הלחימה בעזה
משרד התיירות מתגבר את פעולות ההסברה בעולם בעקבות הלחימה בעזה

יריד התיירות השנתי של ישראל בפריס, צרפת, יפתח מחר (חמישי) במתכונת מצומצמת, ולא כמתוכנן במלון Grand Hotel, זאת בשל חשש הנהלת המלון מנזק העלול להיגרם למלון על ידי עשרות אלפי מפגינים אנטי-ישראלים, שאיימו להפגין כנגד היריד.

בשבוע האחרון, הוגבר הלחץ מצד גורמים אנטי-ישראלים כנגד קיום היריד וכלל התארגנות להפגנות המוניות בעת היריד וכוונה לחבל במהלכו התקין, זאת לצד עשרות תקריות אנטישמיות שאירעו ברחבי צרפת מאז החל המבצע בעזה. משרד התיירות לא נכנע ללחץ ויקיים, כאמור, את היריד, במתכונת שונה.

“יריד התיירות של ישראל” בצרפת ה- STIFE, מיועד לחזק את ישראל כמוצר תיירותי ייחודי, אטרקטיבי ואיכותי, להדק את קשרי העבודה עם משווקים וותיקים ולפתח קשרי עבודה חדשים.

במסגרת היריד, מתקיימות עשרות פגישות מקצועיות בין גורמי תיירות צרפתיים לישראלים. נציגי המשרד הפעילו אמש מתכונת חלופית ליריד והעתיקו את הפגישות עם סיטונאי תיירות מרכזיים בצרפת ועם פורום בכירי הקהילה היהודית והנוצרית, אשר שנועדו להתקיים בבית המלון, למקומות חלופיים.

שרת התיירות, הגב’ רוחמה אברהם-בלילא אמרה, היום, כי; “משרד התיירות לא ייכנע ללחץ של גורמים אנטי ישראליים, המבקשים לפגוע ולשבש את פעילות ישראל בעולם. משרד התיירות, ימשיך, באמצעות נציגיו בארץ ובעולם, לפעול לחיזוק תדמית ישראל כמדינת תיירות בטוחה ואטרקטיבית השואפת לשלום, לצד שמירה על ביטחון תושביה והמבקרים בה”.

במהלך החודשים הקרובים, ישתתפו נציגי משרד התיירות בראשות השרה ומנכ”ל המשרד בירידי תיירות ברחבי העולם, זאת לצד פעילות שיווק אינטנסיבית במטרה לשמר ולחזק את הביקוש לביקור בארץ ואת מערך המשווקים הפועל מול המשרד ברחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן