סביבה | אקולוגיה

רשות ניקוז שרון: נשלמות העבודות להסדרת נחל מצר בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים

0
0

מנכ”ל הרשות, נסים אלמון: נבנו מתקנים ומעבירי מים, שוקמו ונוקו ערוצי נחלים ותעלות הניקוז בכל אגן הניקוז של נחל חדרה ◄ הפרויקט ממומן ע”י פרויקט מפעל ההתפלה ומבוצע עבור רשות הניקוז שרון על ידי חברת “מקורות”
רשות ניקוז שרון: נשלמות העבודות להסדרת נחל מצר בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים
רשות ניקוז שרון: נשלמות העבודות להסדרת נחל מצר (נרבתא) בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים

העבודות להסדרת נחל מצר (נרבתא) באזור בית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה, בהשקעה של כשמונה מיליון שקלים, נמצאות בעיצומן. נחל מצר, נמצא בתחום אחריות רשות ניקוז שרון. לדברי מנכ”ל הרשות, נסים אלמון, מדובר בקטע נחל באורך של קילומטר, שחלק ממנו עובר בתחום בית החולים.

מטרת העבודות היא כפולה, הן הגנה על מחלקות ומבני בית החולים מפני הצפות והן הגנה על קו ההתפלה, שאסור שייחשף בעת השיטפונות. מדובר בקו ההתפלה, שיונח ממפעל ההתפלה החדש שמוקם ב תחנת הכוח – חדרה ועד ל”מוביל הארצי”, שאף הוא נמצא בסמוך לבית החולים.

קו ההתפלה עובר לאורך נחל חדרה וחוצה אותו במספר מקומות. גם עבודות החצייה מסתיימות בימים אלה ונשלמו עבודות ההסדרה של הנחל בקטעי החצייה.

הפרויקט ממומן על ידי פרויקט מפעל ההתפלה ומבוצע עבור רשות הניקוז שרון על ידי חברת “מקורות”.

עוד אומר נסים אלמון כי רשות הניקוז – שרון סיימה את עבודות התחזוקה וההכנות לקראת החורף. נבנו מתקנים ומעבירי מים, שוקמו ונוקו ערוצי נחלים ותעלות הניקוז בכל אגן הניקוז של נחל חדרה.

השקעה מיוחדת של רשות הניקוז נעשתה בנחל עירון. בימים אלה הסתיימה עבודת שיקום והסדרה בנחל עירון מהמעלה עד החיבור לנחל חדרה.

עבודות אלה בוצעו בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון שקלים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן