נגישות כאן ישראל

עמותת נגישות ישראל קוראת לתושבי המרכז והצפון לפתוח דלת נגישה לאנשים עם מוגבלות ולארח תושבי הדרום

0
0

נגישות ישראל (ע”ר) פתחה פורום ופרויקט חדש באתר (נגישות ישראל אתר המידע המוביל לאנשים עם מוגבלות בישראל), פורום בתים מארחים – בתים נגישים. כל משפחה המעוניינת לפתוח את ביתה הנגיש ולהתנדב לארח תושב עם מוגבלות מהדרום
עמותת נגישות ישראל קוראת לתושבי המרכז והצפון לפתוח דלת נגישה לאנשים עם מוגבלות ולארח תושבי הדרום
עמותת נגישות ישראל קוראת לתושבי המרכז והצפון לפתוח דלת נגישה לאנשים עם מוגבלות ולארח תושבי הדרום

עמותת נגישות ישראל, המקדמת את השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בשיוויון, בזכות ובמקסימום עצמאות. החלה בנקיטת מספר פעולות למען אנשים עם מוגבלות תושבי הדרום לאור המצב הביטחוני בדרום והיא קוראת לתושבי המרכז והצפון לפתוח דלת נגישה לאנשים עם מוגבלות ולארח תושבי הדרום.

באזור העימות בדרום הארץ, אלפי משפחות עם אנשים עם מוגבלות סובלות שבעתיים מהשפעות המצב הביטחוני. לדברי אנשי נגישות ישראל, רובם של אנשים עם מוגבלות הם ללא כל מחסה או כל יכולת להגיע למחסה – והם תלויים בגורל ורק בגורל. לא ניתן לתאר במילים את הקושי והחשש בקרב הנכים בדרום הארץ; “מצב בלתי נסבל זה גרם לנו בעמותה לעשות וליזום מעשה טוב”.

עמותת נגישות ישראל (ע”ר) פתחה פורום ופרויקט חדש באתר (נגישות ישראל אתר המידע המוביל לאנשים עם מוגבלות בישראל), פורום בתים מארחים – בתים נגישים. כל משפחה המעוניינת לפתוח את ביתה הנגיש ולהתנדב לארח תושב עם מוגבלות מהדרום, מוזמנת להיכנס לפורום ולפרסם את פרטיו.

נגישות ישראל מזמינה את תושבי הדרום שהם או במשפחתם אדם עם מוגבלות, המעוניינים להתרענן מעט ולהתארח באזור שקט יותר לכתוב בפורום אשר יעניק מידע להתנהגות עדכני על פי הוראות פיקוד העורף.

צוות יועצי הנגישות של עמותת נגישות ישראל יבדוק ויוודא מראש (ללא כל תמורה) שהסדרי הנגישות בבית המארח תואמים לצרכים של המתארחים הפוטנציאלים – על מנת למנוע אכזבה הכרוכה בהעדר הסדרי נגישות. מנהלי הפורום, יחזרו לפונים מהדרום עם אלטרנטיבות מתאימות לפי בקשתם.

מקומות גדולים כמו; בתי מלון, אכסניות, פנימיות וכדומה מאזור המרכז והצפון, היכולים לפתוח דלתם ולארח קבוצה גדולה יותר של אנשים עם מוגבלות, הפועלת כקבוצה בדרום, מוזמנים ליצור קשר עם עמותת נגישות ישראל אשר תבחן את נגישות המקום ותנסה לאתר קבוצות יעד מאזור העימות בדרום, כאלה שיוכלו להנות מהאירוח במקום תוך שמירה על אחדות קבוצה ושמירת השגרה עד כמה שניתן.

הפורום מנוהל על ידי עמותת נגישות ישראל ובעזרתו של יוגב אלקסלסי דובר בעיריית קריית גת, שהתנדב לסייע לקידום הנושא. עמותת נגישות ישראל מודה על עזרתה של אתי ואזנה חברת מועצת העיר קריית גת בפתיחת פורום זה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל-רותם בורשטיין, רכזת התנדבות בעמותת נגישות ישראל, במייל rotem@aisrael.org, משרדי העמותה 09-7458080, נייד 052-7454229.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן