תיירות | נופש

שרת התיירות: שנת 2008, שיא של כל הזמנים בתיירות הנכנסת – 3 מיליון תיירים

0
0

השרה רוחמה אברהם-בלילא, הציגה בפני חברי הממשלה הישגי משרד התיירות בשנת 2008 ◄ סקרה גם פעילות המשרד בעקבות אסון האוטובוס בדרום ◄ ראש הממשלה שיבח הישגי משרד התיירות בהובלת השרה, והצוות המקצועי
שרת התיירות:  שנת 2008, שיא של כל הזמנים בתיירות הנכנסת - 3 מיליון תיירים
שרת התיירות: שנת 2008, שיא של כל הזמנים בתיירות הנכנסת – 3 מיליון תיירים

שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, עדכנה אתמול (ראשון) את חברי הממשלה בפעולות משרד התיירות בעקבות אסון האוטובוס בדרום. השרה, דיווחה, כי עם היוודע דבר האירוע הורתה על פתיחת חדר מצב במשרד התיירות, שטיפל עד היום באלפי פניות. נציגי המשרד ליוו את משפחות הפצועים שהגיעו לארץ אל בתי המלון ולביקור יקיריהם בבתי החולים ומסייעים להם בכל צרכיהם.

“יש לציין את התגייסות הקהילה דוברת השפה רוסית בארץ לסייע לפצועים, שהייתה מיידית והקיפה את כל שכבות הציבור הרוסי שהתנדב לסייע ועדין מסייע לפצועים בליווי משפחותיהם, תרגום ומענה טלפוני. משרד התיירות עוקב אחר פעילות תעשיית התיירות ברוסיה וכרגע אנו לא צופים פגיעה בתיירות הנכנסת.

אין ספק, כי הטיפול המהיר בפצועים בשטח, הטיפול הרפואי האיכותי בבתי החולים והיחס החם של נציגי המשרדים ומערך המתנדבים, כל אלה תרמו רבות לתדמית ישראל כמדינה בטוחה לתיירים”, ציינה שרת התיירות”.

עם עובדות קשה להתווכח; השרה רוחמה אברהם-בלילא, הציגה אתמול (ראשון) בפני חברי הממשלה את הישגי משרד התיירות בשנת 2008, אשר צפויה להסתכם בביקורם של 3 מיליון תיירים בישראל – שיא כל הזמנים.

כן, הציגה השרה אברהם-בלילא את תוכנית העבודה של המשרד לשנת 2009 בראשה שימור הישגי שנת 2008 והתמודדות עם המשבר הכלכלי העולמי, המשך הגידול בתיירות הנכנסת ותרומת תעשיית התיירות למשק המדינה, הן בהכנסות מתיירות והן במספר המועסקים.

ראש הממשלה והשרים שיבחו פה אחד את הפעילות המקצועית של המשרד, בהובלת שרת התיירות, מנכ”ל המשרד והצוות המקצועי, אשר הביאה להישגים המרשימים. ראש הממשלה, הביע תקווה, כי גם בשנת 2009, ישבר שיא נוסף בתיירות לארץ ישראל.

השרה אברהם-בלילא; “שנת 2008 היא השנה הטובה ביותר לתיירות מאז ומעולם. התיירות הנכנסת הביאה לפעילות כלכלית שאפשרה קליטתם של אלפי מועסקים חדשים – רבים מהם מישובי הפריפריה ולגידול בהכנסות מתיירות, שהגיעו ל-25 מיליארד”.

“בשנת 2009, נפעל לשמר הישגים אלו, על אף המשבר הכלכלי ולהציב את תעשיית התיירות כאחת התעשיות החשובות למשק הישראלי” – סיכמה השרה אברהם-בלילא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן