גינה

משתלות וונדי מציעות “תחליף עץ אשוח” לנוצרים החיים בארץ

0
0

רכישת אראוקריה אינה רק לחג המולד וניתן יהיה ליהנות מהעץ שנים רבות. וואן וונדי ממשתלות וונדי ממליץ לגדל את האראוקריה במיכל של 60 ליטר ומעלה ולא לשתול אותו באדמה.
משתלות וונדי מציעות
משתלות וונדי מציעות “תחליף עץ אשוח” לנוצרים החיים בארץ

עכשיו, אפשר לחגוג את חג מולד גם בישראל, משתלות וונדי, מציעות לקהל הנוצרי שחי בישראל “תחליף עץ אשוח” כדי לחגוג איתו את חג המולד. עץ האשוח המקורי אינו גדל בארץ מאחר והוא זקוק לאקלים קר כדי להתפתח.

התחליף הוא עץ האראוקריה, הדומה במראו לעץ אשוח. מקור האראקוריה (Araucaria heterophylla) הוא באזור האגמים בארגנטינה והוא קרוי על שם שבט שחי בעבר באזור.

בשנים האחרונות התרחב קהל הנוצרים החיים בישראל ולציבור הערבי נוצרי, נוספו עולים חדשים וקהילה הולכת וגדלה של דיפלומטיים ואנשי עסקים השוהים בארץ.

רכישת אראוקריה אינה רק לחג המולד וניתן יהיה ליהנות מהעץ שנים רבות. וואן וונדי איש משתלות וונדי, ממליץ לגדל את האראוקריה במיכל של 60 ליטר ומעלה ולא לשתול אותו באדמה.

העץ, מסוגל לצמוח לגובה של מעל 10 מטרים אם הוא שתול באדמה וברוב המקרים הוא מקבל נטייה שפוגעת במראה ויכולה לגרום לסכנת בטיחות. גידול העץ במיכל, אינו מאפשר לעץ לצמוח לגובה מאחר ולשורשים אין מקום להתפתח.

אפשר להציב אותו ב-גינות, גגות או מרפסת שמש. יתרון נוסף בגידול במיכל הוא שניתן להכניס את העץ בתקופת החג לבית כדי לקשט אותו ברוח חג המולד.

פרטים נוספים על האראוקריה ניתן לברר באתר “עולם הגן”: www.olamhagan.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן