תאונת דרכים | תנועה

מחלף בית ינאי; 3 הרוגים ופצוע אנוש בתאונה דרכים בה היו מעורבים מכונית פרטית ומשאית

0
0

צוותי כיבוי מתחנת נתניה מחלצים בשעה זו הגופות ◄ שלושת הצעירים אשר הגיעו עם רכבם מכיוון דרום, סטו לפתע מן הנתיב בו נסעו מסיבה שעדיין אינה ידועה והתנגשו בחלק האחורי של המשאית
מחלף בית ינאי; 3 הרוגים ופצוע אנוש בתאונה דרכים בה היו מעורבים מכונית פרטית ומשאית
מחלף בית ינאי; שלושה הרוגים בתאונה דרכים בה היו מעורבים מכונית פרטית ומשאית

סמוך למחלף בית ינאי בכביש החוף, נהרגו הלילה (חמישי) שלושה בני אדם ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונה בה היו מעורבים מכונית פרטית מסוג “פורד פיאסטה” ומשאית.

לצוותי העזרה ראשונה של מד”א שרון, שהובהלו לזירת התאונה, לא נותר אלא רק לקבוע את מותם של שניים מן הנוסעים ברכבים, ולהעביר אדם נוסף שנפצע באורח קשה האדם הועבר לבית החולים “הלל יפה” בעיר חדרה, זה האחרון, נפטר מפצעיו זמן קצר מאד אחר כך.

אל המקום הגיעו גם צוותי כיבוי מתחנת נתניה אשר עוסקים בשעה זו (04:00) בחילוץ גופותיהם של הניספים שלא ניתן לפי שעה לזהות שניים מהם, גם מכיוון שלא נשאו עימם תעודות זהות.

מעדות ראשונית, עולה, כי נהג משאית, תושב העיר אום אל פאחם שעוכב לחקירה, החנה את רכבו בשולי כביש החוף לכיוון צפון, והחל לפרוק סחורה (ירקות) באמצעות מעלית המשא. הוא הבחין ברכב דוהר לעברו נבהל ונמלט מן המעלית. שלושת הצעירים, בני משפחות יוצאות אתיופיה, משכונת גבעת אולגה אשר בעיר חדרה, אשר הגיעו עם רכבם מכיוון דרום, סטו לפתע מן הנתיב בו נסעו מסיבה שעדיין אינה ידועה והתנגשו בחלק האחורי של המשאית.

מעוצמת ההתנגשות העזה, נעקר גג המכונית, והועף כאשר שניים מנוסעיה נהרגו במקום ונהגה נפצע אנושות. מאוחר יותר (כאמור) נפטר מפצעיו.

המשטרה, פתחה בחקירה לנסיבות התאונה הקטלנית ובדעתה לברר מה הייתה הסיבה שבה בחר בעל המשאית לחנות דווקא בשולי הכביש ואף לפתוח את מעלית המשא בכביש המהיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן