תאונת דרכים | תנועה

חדרה: תושב שכ’ גבעת אולגה נהרג בתאונת “פגע וברח” על כביש החוף, סמוך למחלף

0
0

אשתו של ההרוג הגיעה למקום וזיהתה את גופתו ◄ סיפרה לאנשי משטרת התנועה, שניסתה ליצור עימו קשר באמצעות הטלפון הסלולרי ומכיוון ששמעה את רעש הסירנות, נסעה למחלף אולגה שם כאמור נודע לה הבשורה הקשה; הולך הרגל שנהרג הוא בעלה.
חדרה: תושב שכ’ גבעת אולגה נהרג בתאונת
חדרה: תושב שכ’ גבעת אולגה נהרג בתאונת “פגע וברח” על כביש החוף, סמוך למחלף ג. אולגה

ולדימיר וורנוי, הולך רגל בגיל 46 לחייו, תושב שכונת גבעת אולגה אשר בעיר חדרה, נהרג אמש (ראשון) בתאונת “פגע וברח” על כביש החוף, סמוך למחלף גבעת אולגה. התאונה אירעה, ככל הנראה כשהאיש ביקש לחצות את הכביש שלא במעבר חצייה מכיוון השכונה (מערב) לכיוון שכונת וייצמן (מזרח), מכונית פרטית מסוג “יונדאי”, נפגעה מאחור ממכונית אחרת שנהגה נמלט זמן קצר לאחר מכן, כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, פגעה המכונית שנפגעה בהולך הרגל שנהרג במקום. ואילו מכונית שלישית שהגיעה לזירת התאונה, גררה את ההרוג עשרות מטרים.

ניידת טיפול נמרץ של מד”א שהוזעק למקום קבע את מותו. כל ניסיונות המשטרה שהציבה מחסומים וערכה סריקות לאתר את הרכב הפוגע עלו לפי שעה בתוהו. חוקרי תאונות הדרכים של משטרת מרחב חוף, אשר הגיעו למקום פתחו בחקירה מקיפה.

אחד מעדי הראייה, ידע לספר, כי “נהג הרכב הפוגע, הגיח מרכבו, בדק כי אין סימני פגיעה ברכב. ומשנוכח להערכתו, כי במכוניתו אין “סימנים בולטים מן התאונה”, הביט בגופה, שב למכונית ופתח במנוסה”.

בזירת התאונה, נמצא מספר רישוי של רכב, אך הוא אינו שייך לרכב הנמלט. המשטרה, תמשיך גם הבוקר (שני) לגבות עדויות מנהגים אשר נסעו באותה שעה בכביש החוף והיו עדים לתאונה. המשטרה, מבקשת להתקשר אליה, כדי לסייע לה ללכידתו של הנהג ש”פגע וברח”.

גם אשתו של ההרוג ולדימיר וורנוי, הגיעה למקום התאונה וזיהתה את גופתו. היא סיפרה לאנשי משטרת התנועה, כי כאשר ניסתה ליצור עימו קשר באמצעות הטלפון הסלולרי, ומכיוון ששמעה את רעש הסירנות, נסעה ל”מחלף אולגה” שם כאמור נודעה הבשורה הקשה על האסון; הולך הרגל שנהרג הוא בעלה.

צילום ארכיון: יוסי ימפל – דוברות זק”א.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן