הגשר יבנה בטכניקות ייחודיות, שימנעו הפרעה לרצף התנועה של הרכבת במהלך העבודות ◄ במערב הגשר יותקנו רמפה ספירלית ומהלך מדרגות ברוחב של 3 מטר כל אחת. לאורך השביל, הגשר והרמפה תותקן תאורה מתאימה להבטחת בטיחות, נוחות השימוש ונראות, ביום ובלילה
ח.ל.ת. – החברה לפיתוח ותיירות נתניה – פרסמה מכרז להקמת גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים בקרית השרון. הגשר החדש צפוי לקום מעל מסילת הרכבת, מקרית השרון לכיוון מכללת אורט הרמלין, האצטדיון העירוני וברכת חנון.
לדברי המתכננים, הגשר בעל התצורה הייחודית, יגשר מצד מזרח למערב, ללא תמיכת עמודים, מעל מסדרון הרכבת, התחבורה והתשתיות, באורך כולל של כ-52 מטר וברוחב כ-4 מטר.
“הקמת הגשר” – הם מציינים; “מחייבת הרמתו לגובה של מעל ל-6.5 מטר מעל מסילות הרכבת, על מנת להבטיח את המשך פיתוח הרכבת, כמו גם הטמנה בקרקע של קו המתח הגבוה של החשמל הקיים בניצב לגשר.
במערב הגשר, יותקנו רמפה ספירלית ומהלך מדרגות ברוחב של 3 מטר כל אחת. לאורך השביל, הגשר והרמפה תותקן תאורה מתאימה להבטחת בטיחות, נוחות השימוש ונראות, ביום ובלילה”.
נמסר, כי הגשר יבנה בטכניקות ייחודיות, שימנעו הפרעה לרצף התנועה של הרכבת במהלך העבודות.
הגשר תוכנן על ידי צוות מקצועי בניהולו של אילן חדד – שירותי הנדסה בע”מ, אשר כלל אף את אדר’ אריה גונן – גונן אדריכלים ומתכנני ערים בע”מ, אינג’ יצחק רוקח – רוקח אשכנזי מהנדסים, אינג’ דוד ברהום מהנדסים יועצים בע”מ, חברת מהנדסים לתכנון ופיקוח בע”מ, ו-לזר ב.י. מדידות הנדסיות בע”מ.
Add Comment