סרטן

סרטן השד: קמפיין המודעות של חברות אסתי לאודר מחבק העולם בוורוד

0
0

המסר: “עולם בוורוד. עולם ללא סרטן השד. ענדו סרט וורוד והשפיעו” לשנת 2008 ◄ כ- 4,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד ◄ מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן; חשש, חוסר ידע או מידע מוטעה בנושא סרטן השד, מונעים מנשים רבות לקחת אחריות על בריאותן
סרטן השד: קמפיין המודעות של חברות אסתי לאודר מחבק העולם בוורוד
סרטן השד: קמפיין המודעות של חברות אסתי לאודר מחבק העולם בוורוד

חברת אסתי לאודר העולמית והאגודה למלחמה בסרטן, פותחות את קמפיין המודעות לסרטן השד לשנת 2008/9 באור זרקורים בצבע ורוד, המסמל את המלחמה בסרטן השד. הערב, יום שני, ה- 6.10.2008, הואר באור הורוד גשר המיתרים בעיר ירושלים – לציון פתיחת חודש המודעות למלחמה בסרטן השד, ביוזמת הגב’ אוולין לאודר – יוזמת הפרויקט העולמי, סגנית נשיא בכירה של חברות אסתי לאודר ומייסדת ויו”ר הקרן לחקר סרטן השד, והאגודה למלחמה בסרטן.

טכס הארת “גשר המיתרים” בירושלים נערך עם אורח הכבוד, ראש עיריית ירושלים מר אורי לופליאנסקי, ומנכ”ל אסתי לאודר קומפניס מר אורן רווח, בברכת מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן בישראל, הגב’ מירי זיו.

במקביל לטקס הארת גשר המיתרים בירושלים באור הורוד, נערכים טקסי פתיחה להארת למעלה מ- 200 אתרים בעולם. נקודות השיא כוללות את בניין טאיפיי 101 ב-טייוואן (הבניין הגבוה ביותר בעולם כיום), הארנה, איטליה, מגדל טוקיו ביפן, אמרון הטאג’ בהודו, גשר צ’יין (שרשרת) בהונגריה, מגדל SKY בניו זילנד, טירת בלוודר באוסטריה, אנדרטת המילניום בסין, בית העיירה של פריז בצרפת, נמל התעופה הבינ”ל של לוס אנג’לס בארה”ב, ועוד.

הארת גשר המיתרים באור ורוד – המסמל לכל אישה את החשיבות למודעות למלחמה בסרטן השד, נעשית זו השנה התשיעית בישראל במקביל להארת אתרים רבים בעולם. עד כה הוארו באור הורוד לציון המאבק בסרטן השד בישראל: מגדלי עזריאלי בעיר ת”א, מגדל דוד בעיר ירושלים, היכל הספר בעיר ירושלים, מגדל שלום בת”א, ומגדל אביב בעיר רמת גן – המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון.

באוקטובר, יערכו פעילויות של האגודה למלחמה בסרטן בישראל וכן יחולקו סרטים ורודים בכל נקודות המכירה של אסתי לאודר וקליניק על מנת להעלות את המודעות ל”מלחמה בסרטן השד”.

קמפיין המודעות לסרטן השד של חברות אסתי לאודר (Estee Lauder) חזק מאי פעם בעולם כולו. במהלך אוקטובר 2008, יופצו במסגרת קמפיין המודעות לסרטן השד למעלה מ 80 מיליון סרטים וורודים ומיליוני חוברות מידע דרך דלפקי המותגים של החברה; למעלה מ- 200 אתרים עולמיים יאורו באורות וורודים, וייגוייסו כ- 35 מיליון למחקר. למעשה, מספר הסרטים הורודים שהופצו מאז 1992 היה יכול ליצור גשר ורוד בין ניו יורק לסין, אילו נמתח מקצה אל קצה.

המסר של קמפיין המודעות לסרטן השד של חברות אסתי לאודר; “עולם בוורוד. עולם ללא סרטן השד. ענדו סרט וורוד והשפיעו” ממצה בתוכו את רוח איחודם של בני אדם מכל תחומי החיים כדי למצוא תרופה לסרטן השד. בחודש אוקטובר, יתקיים הקמפיין בלמעלה מ-60 מדינות ויתאחד סביב מטרה משותפת: להגיע לכל פינה בעולם עם המסר על חשיבות הגילוי המוקדם, ולגייס סכום כסף משמעותי למחקר כדי להשיג עולם ללא סרטן השד בעתיד הלא רחוק מדי.

יש לבצע בדיקת ממוגרפיה מגיל 50 ומעלה מדי שנתיים, באופן סדיר

15 מן המותגים הנחשקים של חברות אסתי לאודר ימכרו את מוצרי הסרט הוורוד כדי לגייס כספים למען הקרן לחקר סרטן השד. אלו הם; Aveda, בובי בראון, Bumble and Bumble, קליניק, Darphin, דונה קארן, אסתי לאודר, Jo Malone, La Mer, Lab Series טיפוח העור לגבר, Ojon, Origins, Prescriptives, טומי הילפיגר טואלטיקה ובשמי Sean John. מותגים אלו, לצד מותגים אחרים של חברות אסתי לאודר, יציגו מידע בדלפק, יפיצו סרטים וורודים ויחלקו חוברות מידע על חשיבות בריאות השד.

בחודש אוקטובר, אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של חברות אסתי לאודר, תמנה את שגרירי העולם בוורוד בערים נבחרות ברחבי העולם כדי לסייע בהפצת המסר, כי גילוי מוקדם מציל חיים. השגרירים יהיו פוליטיקאים ומפורסמים בולטים, הפועלים בנחישות למען המודעות לסרטן השד. הם יסייעו בהארת אתרים מפורסמים באורות וורודים ויציגו את מסר קמפיין המודעות לסרטן השד בפני קהל חדש של נשים וגברים צעירים, בתקווה שהסברה מוקדמת תעזור להציל חיים.

“כיום אנו מתקדמים יותר מתמיד” – אומרת אוולין לאודר. “אמנם אגודת הסרטן האמריקנית מעריכה כי בשנת 2007 אובחן סרטן השד אצל למעלה מ- 1.3 מיליון בני אדם בעולם כולו, אך הבשורה הטובה היא ששיעורי התמותה יורדים בהתמדה, ומאמינים, כי זוהי תוצאה של גילוי מוקדם וטיפולים יעילים יותר. על הנשים והגברים לדעת, כי אם סרטן השד מתגלה מוקדם, הוא ניתן לריפוי ב- 98% מן המקרים. לכן כיום, יותר מתמיד, עלינו להשמיע את קולנו בעולם כולו”.

אליזבת הרלי, דוגמנית העל ודוברת חברות אסתי לאודר וקמפיין המודעות לסרטן השד, היא חלק חשוב ובלתי נפרד מקמפיין המודעות לסרטן השד. מדי שנה, מצטרפת אליזבת לאוולין לאודר בגיוס המודעות בערים הגדולות ברחבי העולם.

“ברצוננו לעודד את כולם לענוד סרט וורוד, לקנות מוצר וורוד ולעזור לנו להפיץ את מסר המודעות שלנו,” אומרת אליזבת הרלי; “עלינו לומר לכל אשה שאנו מכירים – אמא, סבתא, אחות, בת או חברה – שחשוב מאוד לבצע בדיקת שד, ושעליהן לפנות לרופא לביצוע ממוגרפיה מדי שנה, אם גילן למעלה מ- 40. אל תמתינו שנה נוספת, מפני שאם תעברו ממוגרפיה פעם בשנה, הסרטן שלכן, יהיה בן 364 ימים בלבד, לכל המאוחר.”

חברות אסתי לאודר בע”מ היא אחת היצרניות והמשווקות המובילות בעולם של מוצרים איכותיים לטיפוח העור, איפור, בישום וטיפוח השיער. מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ 135 מדינות ואיזורים תחת שמות מותגים מוכרים היטב, ובהם; אסתי לאודר, ארמיס, קליניק, Prescriptives, Lab Series, Origins, M.A.C., בובי בראון, טומי הילפיגר, Kiton, La Mer, דונה קארן, Aveda, Jo Malone, Bumble and Bumble, Darphin, Michael Kors, American Beauty, Flirt!, Good Skin, Grassroots, Sean John, Missoni, Daisy Fuentes, Tom Ford Beauty, Mustang, Coach, Ojon ו- Eyes by Design.

בשנת 1989, הצטרפה אוולין ה. לאודר להנהלת המרכז לסרטן לזכר סלואן-קטרינג בעיר ניו יורק והובילה יוזמת גיוס כספים כדי להקים את המרכז המקיף הראשון בעולם לבריאות ולאבחון השד, שתוכנן במיוחד מתוך מחשבה על החולים. המרכז לבריאות השד ע”ש אבלין ה. לאודר במרכז לסרטן לזכר סלואן-קטרינג מילא חלל בקהילת הבריאות ואפשר לנשים לטפל בכל צורכי בריאות השד שלהן תחת קורת גג אחת.

אך לא רק נשים מקומיות פנו לעזרת המרכז; היו אלה נשים, וכן גברים, שבאו מן העולם כולו. גב’ לאודר הבינה שיש לעשות עוד להגברת המודעות לסרטן השד. היא ידעה, שאם נגיע לבני אדם רבים ככל האפשר עם המסר, שגילוי מוקדם מציל חיים, ואם נתמוך במחקר קליני וגנטי שמטרתו למצוא תרופה, נוכל להשפיע.

מירי זיו; כ-90% מהחולות תוכלנה להירפא, אם המחלה תתגל

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

יום העצמאות תשפ”ה ישראל בת 77

ברכה ליום העצמאות ה-77 למדינת ישראל. עיבוד צילום: שולי סונגו ©
לחץ כאן

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן