Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

רולנדה, פצצת צחוק אנרגטית

0
0

22

רולנדה, פצצת צחוק אנרגטית, נוגעת בחיי המשפחה, בילדים, בסקס והכל עם מידה רבה של שחרור וחוסר האמצעיות בהם ניחנה. הופעה ראשונה בשישי 2003-1-10 בשעה 22:00 בתיאטרון גבעתיים.

לפני עשור התפרסמה רולנדה שגרן כקומיקאית בחסד עליון. את הצגת הקברט ’ציצים’ אותה כתבה ובה כיכבה. אחר כך עברה לשחק בתיאטרון ’מימסדי’ לתקופה בת תשע שנים: ’הקאמרי’ (ראש משוגע, מהגר עובר ושב ,שברי זכוכית, מבקר המדינה ועוד) וגם שיחקה בתיאטרון חיפה ובהצגות ב’צוותא’.

היא שבה אלינו אחרי שעברה שינוי אישי קיצוני. זה קרה בעקבות ’פיספוסים’ עם יגאל שילון, באחת המתיחות היותר מפורסמות. רולנדה וג’וליאן טסים כביכול להופעה בקרית-שמונה, אך ’תקלה’ גורמת למטוס לנחות ’בשדה תעופה סורי’.

זו היתה נקודת מיפנה עבור רולנדה. אותם רגעים שבהם, לפי מיטב ידיעתה, היא עמדה ’לעזוב את העולם הזה’, שינו את חייה לתמיד. היא חזרה ’לישראל’ אדם אחר. פחד המוות אותו חוותה ’שם’ שיחרר אותה מפחדים רבים אחרים. כאילו מחסום נפל, והיא עברה שינוי אישיות גדול.

היא ירדה במשקל, התחילה לעשות כושר בקביעות, התחילה לכתוב שירים, התאהבה בכדורגל, בסומו, באיגרוף. התחילה לעשות מדיטציה, יוגה, טאי-צ’י, למדה לרקוד היפ-הופ, כתבה סידרה קומית חדשה לטלויזיה, וגם … את מופע היחיד שלה. מופע סטנד-אפ חדש, דינמי ומצחיק במיוחד.

כרטיסים 65 – 85 ₪ בקופת התיאטרון טלפון 7325340 או 5739140.
“רולנדה עד הסוף” הוא מופע המשלב מערכונים, סטנד אפ ושיתוף אקטיבי של הקהל.

רולנדה פותחת קלפים על הגברים (“כולם אותו הדבר, אלוהים נתן להם פנים שונות רק כדי שהנשים יוכלו להבדיל ביניהם”). על הנשים (“האויב הכי גרוע של עצמן”) ועל הילדים (“מלאכים קטנים שככל שהרגליים שלהם מתארכות – הכנפיים שלהם מקוצצות”).

רולנדה גם מספרת בגילוי לב על מה שעבר עליה במתיחה המפורסמת “פיספוסים בסוריה”. לבסוף היא מקיימת שיחה כנה על סקס “שתשחרר את כולם מעכבות מיניות מעיקות” וההדרן הוא “המנון הנשים” בביצוע ראפ וירטואזי.

משך המופע שעה ורבע (ללא הפסקה) המופע יתקיים ביום שישי 10.1.03 בשעה 21.00 בתיאטרון גבעתיים.

רולנדה נולדה ברומניה ועלתה ארצה בגיל ארבע. אחרי שרות בתיאטרון צה”ל, לימודי משחק בחוג למשחק באוניברסיטת תל אביב ההצגה המסחרית הראשונה בה השתתפה היתה ’נשים מוכות’ בתיאטרון נווה צדק.

אחרי סיבוב הופעות ארוך באירופה ובאוסטרליה עם ג’וליאן (’מסיבת גן’), האיש בעל אלף הפרצופים, הפנטומימאי-קומיקאי המוכשר (שתי מועמדויות ל”אוסקר” בהוליווד) אותו הכירה בפסטיבל פנטומימה, שבה ארצה כדי להצטרף לתיאטרון לילדים ונוער.

עם השנים השתתפה רולנדה בסדרות טלוויזיה (’התיזמורת) ובסרטי אגדות של מנחם גולן (היפיפיה הנרדמת, שלגיה) ואחר כך הגיעה ההזדמנות הגדולה עם ’ציצים’.

במרכז המופע היו שלוש נשים (רולנדה, דורין כספי ומרטין פרידמן) שהעזו באמצעות מערכונים ושירים עם הרבה ציניות והומור, להביא בפני הצופים רגעים מצחיקים ומכאיבים מחיי היום יום של האישה, ביחסים עם עצמה, עם בעלה, עם גברים אחרים ועם ילדיה.

הבנות לא נרתעו מלהצליף בקהל. הן התייחסו ישירות אל כל מה שמתחת לחגורה. בסוף שנות השמונים לדבר מעל גבי הבמה על אורגזמות, ווסת ופריג’דיות, והכל באופן מוקצן, זו היתה כמעט שערורייה. הקהל הצביע ברגלים ונהר לאולמות. מאות הופעות בארץ וסיבוב מוצלח בחו”ל הפכו את רולנדה לכוכבת אמיתית.

, נוגעת בחיי המשפחה, בילדים, בסקס והכל עם מידה רבה של שחרור וחוסר האמצעיות בהם ניחנה. הופעה ראשונה בשישי 2003-1-10 בשעה 22:00 בתיאטרון גבעתיים.

לפני עשור התפרסמה רולנדה שגרן כקומיקאית בחסד עליון. את הצגת הקברט ’ציצים’ אותה כתבה ובה כיכבה. אחר כך עברה לשחק בתיאטרון ’מימסדי’ לתקופה בת תשע שנים : ’הקאמרי’ (ראש משוגע, מהגר עובר ושב ,שברי זכוכית, מבקר המדינה ועוד), וגם שיחקה בתיאטרון חיפה ובהצגות ב’צוותא’.

היא שבה אלינו אחרי שעברה שינוי אישי קיצוני. זה קרה בעקבות ’פיספוסים’ עם יגאל שילון, באחת המתיחות היותר מפורסמות. רולנדה וג’וליאן טסים כביכול להופעה בקרית-שמונה, אך ’תקלה’ גורמת למטוס לנחות ’בשדה תעופה סורי’. זו היתה נקודת מיפנה עבור רולנדה.

אותם רגעים שבהם, לפי מיטב ידיעתה, היא עמדה ’לעזוב את העולם הזה’, שינו את חייה לתמיד. היא חזרה ’לישראל’ אדם אחר. פחד המוות אותו חוותה ’שם’ שיחרר אותה מפחדים רבים אחרים. כאילו מחסום נפל, והיא עברה שינוי אישיות גדול. היא ירדה במשקל, התחילה לעשות כושר בקביעות, התחילה לכתוב שירים, התאהבה בכדורגל, בסומו, באיגרוף. התחילה לעשות מדיטציה, יוגה, טאי-צ’י, למדה לרקוד היפ-הופ, כתבה סידרה קומית חדשה לטלויזיה, וגם … את מופע היחיד שלה. מופע סטנד-אפ חדש, דינמי ומצחיק במיוחד.

כרטיסים 65 – 85 ₪ בקופת התיאטרון טלפון 7325340 או 5739140.
“רולנדה עד הסוף” הוא מופע המשלב מערכונים, סטנד אפ ושיתוף אקטיבי של הקהל.

רולנדה פותחת קלפים על הגברים (“כולם אותו הדבר, אלוהים נתן להם פנים שונות רק כדי שהנשים יוכלו להבדיל ביניהם”). על הנשים (“האויב הכי גרוע של עצמן”) ועל הילדים (“מלאכים קטנים שככל שהרגליים שלהם מתארכות – הכנפיים שלהם מקוצצות”).

רולנדה גם מספרת בגילוי לב על מה שעבר עליה במתיחה המפורסמת “פיספוסים בסוריה”. לבסוף היא מקיימת שיחה כנה על סקס “שתשחרר את כולם מעכבות מיניות מעיקות” וההדרן הוא “המנון הנשים” בביצוע ראפ וירטואזי.

משך המופע שעה ורבע (ללא הפסקה) המופע יתקיים ביום שישי 10.1.03 בשעה 21.00 בתיאטרון גבעתיים.

רולנדה נולדה ברומניה ועלתה ארצה בגיל ארבע. אחרי שרות בתיאטרון צה”ל, לימודי משחק בחוג למשחק באוניברסיטת תל אביב ההצגה המסחרית הראשונה בה השתתפה היתה ’נשים מוכות’ בתיאטרון נווה צדק.

אחרי סיבוב הופעות ארוך באירופה ובאוסטרליה עם ג’וליאן (’מסיבת גן’), האיש בעל אלף הפרצופים, הפנטומימאי-קומיקאי המוכשר (שתי מועמדויות ל”אוסקר” בהוליווד) אותו הכירה בפסטיבל פנטומימה, שבה ארצה כדי להצטרף לתיאטרון לילדים ונוער.

עם השנים השתתפה רולנדה בסדרות טלוויזיה (’התיזמורת) ובסרטי אגדות של מנחם גולן (היפיפיה הנרדמת, שלגיה) ואחר כך הגיעה ההזדמנות הגדולה עם ’ציצים’.

במרכז המופע היו שלוש נשים (רולנדה, דורין כספי ומרטין פרידמן) שהעזו באמצעות מערכונים ושירים עם הרבה ציניות והומור, להביא בפני הצופים רגעים מצחיקים ומכאיבים מחיי היום יום של האישה, ביחסים עם עצמה, עם בעלה, עם גברים אחרים ועם ילדיה.

הבנות לא נרתעו מלהצליף בקהל. הן התייחסו ישירות אל כל מה שמתחת לחגורה. בסוף שנות השמונים לדבר מעל גבי הבמה על אורגזמות, ווסת ופריג’דיות, והכל באופן מוקצן, זו היתה כמעט שערורייה. הקהל הצביע ברגלים ונהר לאולמות. מאות הופעות בארץ וסיבוב מוצלח בחו”ל הפכו את רולנדה לכוכבת אמיתית.

רינונים

תגובות
0
0



Exit mobile version