לב וכלי דם

בכירי הקרדיולוגים בישראל על אופניים לרגל יום בריאות הלב שמצוין בישראל ובעולם

0
0

פרופ’ גדי קרן; “פעילות גופנית מתונה וקבועה היא אחת מאבני הדרך של מניעת מחלות לב וכלי דם ◄ מדי שנה חולים כ – 20 אלף ישראלים במחלות לב שונות, אנו יודעים שיש ביכולתו של סגנון חיים בריא להפחית את הסיכון לחלות
בכירי הקרדיולוגים בישראל על אופניים  לרגל יום בריאות הלב שמצוין בישראל ובעולם
בכירי הקרדיולוגים בישראל על אופניים לרגל יום בריאות הלב שמצוין בישראל ובעולם

בכירי הקרדיולוגים בישראל הגיעו לבושים בחלוקים לבנים ובמדי חדר ניתוח בצבע ירוק לשדרות רוטשילד בתל אביב, ביום שישי (26.9.2008) כדי להשתתף במסע אופניים סמלי שנערך ביוזמת האיגוד הקרדיולוגי בישראל ובאדיבות שחל טלרפואה. המסע נערך במטרה להדגיש את חשיבות הפעילות הגופנית במניעת התקפי לב ולהעביר מסר בריאותי לציבור, לרגל יום בריאות הלב שמצוין בישראל ובעולם ביום ראשון, 28 בספטמבר 2008. הקרדיולוגים רכבו עם החלוקים והמדים על גבי אופניים מקושטים בבלונים אדומים בצורת לב, לאורך שדרות רוטשילד בתל אביב, ממערב לכיוון מזרח.

לפני היציאה למסע ציין, פרופ’ גדי קרן, הנשיא הנבחר של האיגוד הקרדיולוגי, כי; “פעילות גופנית מתונה וקבועה היא אחת מאבני הדרך של מניעת מחלות לב וכלי דם.

אני קורא לציבור הנשים והגברים בישראל, להימנע מעישון, להפחית את הכולסטרול במזון על ידי אימוץ תזונה נכונה וכמובן לעסוק בפעילות גופנית. מדי שנה חולים כ – 20 אלף ישראלים ב-מחלות לב שונות, אנו יודעים שיש ביכולתו של סגנון חיים בריא להפחית את הסיכון לחלות וממליץ לציבור לשנות את סגנון החיים במטרה למנוע התקפי לב”.

במסע האופניים הסמלי השתתפו קרדיולוגים בכירים מכל רחבי הארץ וביניהם; פרופ’ גדי קרן מהמרכז הרפואי תל אביב, על שם סוראסקי, פרופ’ שמואל פוקס, מהמרכז הרפואי רבין בעיר פתח תקווה, ד”ר רונן יפה מהמרכז הרפואי “כרמל” בעיר חיפה, דר’ מיכאל קריויסקי מהמרכז הרפואי וולפסון בעיר חולון, דר’ אהרון פרימרמן מהמרכז הרפואי ע”ש “הלל יפה” מהעיר חדרה, דר’ עמית שגב מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, דר’ דן אליאן, מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, אחות חדר ניתוח מיכל נוימן, מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, מקדמת הליכה ורכיבה על אופניים עדנה בוקשטיין, מתנדבים מ”עמותת ישראל בשביל אופניים” והציבור הרחב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן