בזק בינלאומי מתחייבת להציע ללקוחותיה המחייגים 014 לחו”ל, את האפשרות לשוחח בחגים לארצות הברית ולמגוון מדינות מערב אירופה במחיר הנמוך ביותר ◄ המדינות אליהן שכיחות המתקשרים היא הגבוהה; ארה”ב, רוסיה, צרפת, בריטניה, גרמניה וקנדה
בזק בינלאומי צופה שיחות לחו”ל לקראת החגים בהיקף של כ-170% בהשוואה לחודש ממוצע
חברת בזק בינלאומי, נערכת לתקופת החגים המתקרבת ולעלייה חדה במספר המתקשרים לחו”ל במועד זה. החברה צופה תנועה בדקות השיחה לחו”ל בהיקף של כ-170% לעומת חודש ממוצע בשנה וגידול של כ- 10% לעומת ראש השנה אשתקד.
מרבית המתקשרים לחו”ל, עושים זאת בממוצע בשלושת הימים לפני ערב ראש השנה. מספר שיא של המתקשרים ניכר בערב החג עצמו בו למעלה מ- 60% מתושבי מדינת ישראל, יחייגו לקרוביהם הנמצאים בחו”ל בברכת “חג שמח”.
שיא נוסף המאפיין את תקופת החגים הוא ביממה לפני ערב יום כיפור, אז צופה בזק בינלאומי גידול שיא דומה.
מנתוני החברה, עולה, כי, השיחה הממוצעת לחו”ל בתקופת החגים אינה שונה באורכה מזו בימי החול ונמשכת בממוצע כ-7 דקות. המדינות אליהן שכיחות המתקשרים היא הגבוהה ביותר הן; ארה”ב, רוסיה, צרפת, בריטניה, גרמניה ו-קנדה.
במסגרת מבצע ייחודי שהשיקה לקראת החגים, מתחייבת בזק בינלאומי להציע ללקוחותיה המחייגים 014 לחו”ל, את האפשרות לשוחח בחגים לארצות הברית ולמגוון מדינות מערב אירופה במחיר הנמוך ביותר.
מדינות אלו מרכזות את מרבית התנועה היוצאת של בזק בינלאומי ומהוות יעדים מרכזיים לחיוג לחו”ל עבור מגזרים רחבים באוכלוסייה. לצד יעדים אלו, בזק בינלאומי מציעה כיום לחלק ניכר מן היעדים בעולם, מחירים הנמוכים ממחירי המתחרים ומתעתדת להמשיך ולשמור על רמת מחירים זו גם בעתיד.
לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ”ל שיווק בזק בינלאומי; “תקופת החגים עבורנו הינה תקופה מיוחדת, תוצר של היערכות טכנולוגית ושירותית מקיפה. אנו נערכים לשיחות רבות שהן נגזרת הן של תקופת החגים והן של המחירים האטרקטיביים והמבצעים שבזק בינלאומי מציעה בתקופה זו”.
מנתוני מכון המחקר “TNS טלסקר” מחודש יוני 2008 עולה, כי בזק בינלאומי הינה החברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות בישראל עם כ-36% נתח שוק ולמעלה ממיליון ומאתיים אלף מתקשרים, מדי שנה.
Add Comment