כאן נתניה

נתניה: קופ”ח הכללית עם מתנ”ס נורדאו יקיימו מפגשים לקידום בריאות תושבי השכונה

0
0

במסגרת סדרת מפגשים שיעסקו בנושאים מגוונים הקשורים לבריאות הפרט והמשפחה בקהילה יירצו ידי דיאטנית מוסמכת על תפקיד המזון בחיינו, רופא על בריאות השד, מקדמת בריאות על להיות הורה, עו”ס על הורים, מתבגרים ומה שביניהם והרצאה על הגמילה מעישון
נתניה: קופ
נתניה: קופ”ח הכללית עם מתנ”ס נורדאו יקיימו מפגשים לקידום בריאות תושבי השכונה

בתחילת ספטמבר תחל במתנ”ס קריית נורדאו בעיר נתניה, סדרת מפגשים שיעסקו בנושאים מגוונים הקשורים לבריאות הפרט והמשפחה בקהילה. ההרצאות יינתנו אחת לחודש ע”י רופאים ואנשי מקצוע של הכללית, כאשר כל מפגש ימשך שעה וחצי ויעסוק בנושא שונה. במפגש הראשון, יערך טקס פתיחה חגיגי בהשתתפות מנהל מרפאת נורדאו ד”ר כרמי ומנהל פנאי וקהילה מר אבי בן שמחון.

◄ 9.9.08 הרצאה 1: תפקיד המזון בחיינו (תזונה) – הרצאה על ידי דיאטנית מוסמכת של הכללית ולאחר מכן תדריך והרשמה לסדנאות לירידה במשקל

◄ 28.10.08 הרצאה 2: להתעמל בהנאה – איך? (פעילות גופנית) – המפגש יפתח בבדיקות של משקל וגובה ותינתן הרצאה והדרכה על ידי מדריך כושר, שירותי בריאות כללית.

◄ 18.11.08 הרצאה 3: נשים בריאות. (בריאות השד) – הרצאה על ידי רופא “שירותי בריאות כללית”.

◄ 16.12.08 הרצאה 4: להיות הורה. (הורים לפעוטות) – הרצאה על התנהגויות מקדמות בריאות להורים לילדים בגילאים 0-12, מקדמת בריאות, שירותי בריאות כללית.

◄ 20.01.09 הרצאה 5: הורים, מתבגרים ומה שביניהם – הרצאה על התנהגויות מקדמות בריאות להורים לילדים בגילאים 12-20, עו”ס, שירותי בריאות כללית.

◄ 17.02.09 הרצאה 6: לפזר את מסך העשן. (עישון) – הרצאה על ידי איש מקצועי המומחה לתחום הגמילה מעישון ולאחר מכן, תדריך והרשמה לסדנאות לגמילה מעישון למעוניינים.

בסוף כל מפגש יחולקו למשתתפים חוברות מידע על הנושא הנלמד. הציבור מוזמן לסדרת ההרצאות.

לפרטים נוספים, יש להתקשר לטלפון: 09-8634300.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן