פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור של יום בריאות הלב

0
0

את הפעילות לקראת יום בריאות הלב ילווה קמפיין פרסום קהילתי שכתבה ורד מוסנזון, המלווה בקולו של קובי מידן ובהפקת JCS אשר ישודר בקשת רשת ובערוץ 10 בזמן קהילה. כמו כן סידרת מודעות בעיתונות לקו הפתוח באמצעות שלמור אבנון עמיחי R&Y ותשדיר רדיו באמצעות שפ”א.
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור של יום בריאות הלב
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור של יום בריאות הלב

משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, יטפל בקמפיין ההסברה הציבורי לקראת יום בריאות הלב, אשר יצוין בישראל ובעולם בחודש ספטמבר בכל המדינות החברות באיחוד העולמי לבריאות הלב. הקמפיין יערך ביוזמת האיגוד הקרדיולוגי בישראל ובאדיבות שחל טלרפואה ויכלול פעילות יחסי ציבור נרחבת בכלי התקשורת הארציים והמקומיים במטרה להעלות על סדר היום הציבורי נושאים הקשורים לבריאות הלב ולהגביר את המודעות בקרב הציבור הרחב למחלות לב בכלל ולהתקפי לב בפרט.

משרדה של נאוה עינבר, יטפל ביחסי הציבור ובייעוץ התקשורתי של “יום בריאות הלב” תוך שימת דגש על העברת מסרים אשר יתמקדו בתסמינים להתקפי לב, בהגברת המודעות לגורם הזמן באוטם שריר הלב ובחשיבות הפניה המוקדמת לעזרה, חשיבות האק”ג המלא, בדיקת אק”ג ביתית הניתנת לביצוע מכל מקום, דרכי המניעה של גורמי הסיכון למחלות לב, הפחתת כולסטרול והפסקת עישון, כיצד יכול הדפיברילטור המושתל להציל חיים ולמנוע מוות מדום לב הפוגע באדם אחד בישראל בשעה וגורם למותם של כ- 8,000 ישראלים בשנה ומהם הקשיים אותם נאלצים החולים לעבור כדי לקבלו, זכויות החולה לאחר אירוע לב ויתרונות הטלרפואה, המאפשרת אבחון וטיפול מרחוק.

את הפעילות לקראת יום בריאות הלב ילווה קמפיין פרסום קהילתי שכתבה ורד מוסנזון, המלווה בקולו של קובי מידן ובהפקת JCS אשר ישודר בקשת רשת וב”ערוץ 10″ בזמן קהילה.

כמו כן, סידרת מודעות בעיתונות לקו הפתוח באמצעות שלמור אבנון עמיחי R&Y ותשדיר רדיו באמצעות שפ”א. פעילות המדיה לקמפיין מנוהלת על ידי יונייטד מדיה ופעילות השטח והאירועים לקראת יום בריאות הלב יבוצעו על ידי פרומרקט.

על פי נתוני האיגוד הקרדיולוגי בישראל, אוטם שריר הלב הוא אחד מגורמי המוות העיקריים בישראל ובעולם, מדי שעה מגיעים לבתי החולים כ – 2 ישראלים, עקב אוטם חריף בשריר הלב, מדובר בכ – 50 חולים ליום, המהווים רק את קצה הקרחון, כיוון שעוד כ – 15 ישראלים בחודש, אינם זוכים כלל להגיע לבתי החולים ומתים מוות פתאומי עוד לפני שהגיעה אליהם עזרה.

האיגוד הקרדיולוגי בישראל

מסתבר, כי אחד מאתגרי המודעות הגדולים ביותר של האיגוד הקרדיולוגי בישראל הוא הצורך לקצר את הזמן הנדרש לחולים רבים, על מנת להבין שהם לוקים בהתקף לב ועליהם לפנות עזרה. הסימנים העיקריים של התקף לב הם כאב עז בחזה, המקרין לעתים קרובות לזרוע השמאלית, לצוואר, ללסת, לגב או לבטן העליונה. תלונות שכיחות נוספות הן של קוצר נשימה פתאומי, חולשה קשה, התעלפות, בחילה והקאה.

לקראת יום בריאות הלב יפעיל האיגוד הקרדיולוגי בישראל מוקד מידע טלפוני, בחיוג חינם, שמספרו 1800-53-53-53. המוקד יאויש על ידי מיטב הרופאים מכל רחבי הארץ, מספר פעמים במהלך חודש ספטמבר, במתכונת קו פתוח במטרה לענות על שאלות מקרב הציבור הרחב בנושאי הקמפיין. ביתרת הזמן יינתן במוקד מידע כללי לציבור על מחלות לב ללא תשלום.

משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים בתחום הבריאות, הפרמצבטיקה, הביו טכנולוגיה ומדעי החיים. המשרד בבעלותה של נאוה עינבר הוקם בנובמבר 2007, לפני הקמתו הייתה שותפה במשרד יעל קופר תקשורת, שהתמחה בבריאות, עד לסגירתו באוקטובר 2007. לפני כן, כיהנה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן כ- 4 שנים וזכתה בפרס “האריה השואג” לשנת 2005, של ענף יחסי הציבור בקטגוריית קידום מודעות וכן בשנת 2006 בקטגוריית מלכרי”ם.

עינבר גם נבחרה כאשת השיווק של חודש נובמבר 2005 מטעם “איגוד המפרסמים” ובשנת 2006 לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק ביוזמת “ליידי גלובס”.

היא החלה את דרכה כתקציבאית בכירה בחברת רן רהב תקשורת וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ”ל. במהלך שנות עבודתה במשרד זה שימשה בין היתר כדוברת קרן “אמץ לוחם” בראשות עפרה שטראוס ובשנים אחרות עבדה כיועצת תקשורת בחברת רוני רימון – בני כהן.

נאוה עינבר, למדה תקשורת במסלול האקדמי ב”מכללה למינהל” והיא בעלת הכשרה מקצועית בתחומי הסברה, רפואה משלימה וחינוך לבריאות, מכהנת כחברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומרצה ליחסי ציבור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן