בחזרה לבית הספר ולגן

אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה: 28 מנהלים חדשים יכנסו לתפקידם באזור דרום המחוז

0
0

זבידה, מסר הנתונים בכנס היערכות לקראת שנת הלימודים החדשה בעיר חדרה, בין היתר: 92 בתי ספר במחוז יפעלו עפ”י רפורמת “אופק חדש” ◄ 300 מורים ומנהלים במחוז חיפה יצאו השנה לגמלאות – מרצונם החופשי.
אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה: 28 מנהלים חדשים יכנסו לתפקידם באזור דרום המחוז
אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה: 28 מנהלים חדשים יכנסו לתפקידם באזור דרום המחוז

28 מנהלים חדשים יכנסו לתפקידם בתחילת שנת הלימודים הנוכחית תשס”ט, באזור דרום מחוז חיפה (מאזור חוף הכרמל עד חדרה). על כך מסר אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך בכנס היערכות לקראת שנת הלימודים החדשה שהתקיים אתמול (ראשון) בעיר חדרה.

בכנס השתתף חיים אביטן ראש העיר חדרה, שבירך את הנוכחים, מנהלי מחלקות חינוך, מנהלי בתי ספר, מפקחים ובעלי תפקידים במחוז חיפה של משרד החינוך.

מנהל המחוז, אהרן זבידה, הוסיף ומסר, כי; “השנה קלט מחוז חיפה, מספר גדול של מנהלים חדשים, סה”כ 58, מתוכם 28 חדשים לחלוטין. 92 בתי ספר במחוז חיפה, מתוך סך כולל של 360 בתי ספר יפעלו השנה על פי רפורמת “אופק חדש”.

עוד מסר זבידה, כי; 300 מורים ומנהלים במחוז חיפה יצאו השנה ל-גמלאות – מרצונם החופשי.

יעד ראשון בחשיבותו לדברי מנהל מחוז חיפה הינו צמצום הנשירה מבתי הספר, גם על חשבון ירידת מה בהישגי תוצאות בחינות הבגרות. טיפוח חינוך ערכי ואוירה חינוכית מקדמת, במיוחד חינוך לכבוד הדדי – הינם יעדים נוספים, אמר זבידה.

אהרון זבידה הממונה על מחוז חיפה במשרד החינוך וחיים אביטן

“מורה הרוחש כבוד לתלמיד שלו – זוכה בכבוד. כאשר מורה פוגע בו או מלבין פניו ברבים, הופך התלמיד להיות נקמן וארסי”. לעומת זאת, דרכי הטיפול בתלמידים אלימים יפורטו – כך מסר, זבידה בחוזר מנכ”ל חדש שייצא בקרוב, כדי להבהיר מה מותר ומה אסור בנושא זה.

בהמשך פירט זבידה מנהל המחוז, את יתרונות רפורמת אופק חדש, אשר לדבריו תתרום רבות לשיפור היחס בין מורה לתלמיד.

עוד דווח, כי תכנית עבודה מעודכנת של מחוז חיפה לשנה הבאה תעלה בימים אלו באתר האינטרנט של מחוז חיפה, וכי כיוון ההתמקצעות של המחוז הוא הוראה מקוונת.

מנהל מחוז חיפה, קרא בסיום דבריו למנהלים לטפח את מועצות התלמידים בבתי הספר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן