כאן סלבס ישראל

הנמר (“הישראלי”) מנייר של ביבי נתניהו

0
0

מנהיג האופוזיציה, גילה שהוא משלים כעת כתיבת ספר על תקופתו כשר אוצר ותוכניותיו הכלכליות העתידיות ושמו: “הנמר הישראלי” ◄ נתניהו, הבטיח שהרפורמה הראשונה שיבצע עם שובו לשלטון תהיה במינהל מקרקעי ישראל.
הנמר (
הנמר (“הישראלי”) מנייר של ביבי נתניהו

איש העסקים שלומי פוגל נידב את הסלון והכיבוד, החוקר הפרטי מאיר פלבסקי עשה כמה טלפונים וכך התקבצו בצהרי שישי האחרון עשרות אנשי עסקים ובכירים לשעבר במערכת הביטחון, המזוהים עם המרכז ושמאלה, בביתו של פוגל בכפר שמריהו למפגש עם בנימין נתניהו.

מנהיג האופוזיציה, בנימין נתניהו, גילה שהוא משלים כעת כתיבת ספר על תקופתו כשר אוצר ותוכניותיו הכלכליות העתידיות ושמו; “הנמר הישראלי”. ההבטחה הראשונה שנזרקה לחלל האוויר מצד נתניהו הייתה, כי הרפורמה הראשונה שיבצע עם שובו לשלטון תהיה ב-מינהל מקרקעי ישראל.

כשהוא מוחמא מהסקרים בסוף השבוע, שניבאו לו ניצחון בבחירות הקרובות, אישר נתניהו שהוא במגעים עם דן מרידור, הרמטכ”ל לשעבר, משה (“בוגי”) יעלון ואיש העסקים יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק שמיר, בכדי לצרפם לרשימה. “יש מקום ברשימה לכנסת גם לאנשים, מוכשרים, טובים ומוכרים” – אמר נתניהו.

לשאלה כיצד הוא מבטיח לשמור על פנים חדשות לרשימה לכנסת הרגיע נתניהו: “לא אחזיר את רוחמה אברהם למפלגת ליכוד.”

פוגל, מבעלי “אמפא” וחברת מספנות ישראל, נחשב כיום כמקורבו של נתניהו בקהילת העסקים ושוקל ברצינות לקפוץ לבריכה הפוליטית.

פלבסקי, הביא למפגש, בין היתר, את הממציא ואיש העסקים, משה מרוקו, המפתח פטנט עולמי לחיסכון באנרגיה, את דוד (דודו) הלוי, לשעבר כתב “הטיים” בישראל, היועץ האסטרטגי, חיים אסא, היזמית ומנהלת החברות יונה יהודאי ממשפחת בעלי עץ לבוד, האדריכל יהושע פינצי והבדרן מוטי גלעדי.

נתניהו, שנהנה מקהל אוהד, האריך את שהותו וענה לשאלות. פלבסקי, הביע את אכזבתו שלא נשאלו שאלות פרובוקטיביות; “הצלחת לשכנע את כולנו” – אמר פלבסקי, לשעבר איש “העבודה” ומפלגת “קדימה”, למר נתניהו בסוף המפגש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן