בחירות אור עקיבא 08'

ראש העיר אור עקיבא, מציע: מערכת בחירות הוגנת בעיר

0
0

יוסיפוב קורא לכל המועמדים לחתום על “אמנת בחירות הוגנות” ומציע להקים “גוף ניטרלי” שיפקח על ביצוע האמנה ויוכל להטיל קנס כספי על מי שלא יעמוד בהבטחתו ◄הקנס יועברו לקידום החינוך באור עקיבא
ראש העיר אור עקיבא, מציע: מערכת בחירות הוגנת בעיר
ראש העיר אור עקיבא, מציע: מערכת בחירות הוגנת בעיר

ראש העיר אור עקיבא, שמחה יוסיפוב, קורא לכל המתמודדים על ראשות העיר ולכל המפלגות המתמודדות על מקום במועצת העיר, לאמץ “אמנת בחירות הוגנות” ולהטיל סנקציות כספיות על מי שלא יעמוד בהבטחתו ל”שמור על טוהר הבחירות”.

לאור ניסיון העבר ולנוכח העובדה שבמערכת הבחירות באור עקיבא “ההתמודדות הופכת לעתים לשדה קרב” – מציע שמחה יוסיפוב, ש”כל המועמדים יסכימו מראש לנהל מערכת בחירות נקייה והוגנת, ללא השמצות אישיות, ללא פגיעות מתחת לחגורה ובעיקר לשמור על ניקיון העיר והסביבה ולא ללכלך אותה בניירת מיותרת, בכרזות המודבקות בכל פינה ובשאר האלמנטים המכוערים שמלווים מסעות בחירות”.

יוסיפוב, מוסיף; “בסופו של דבר כולנו, כל המועמדים, המפסידים והמנצחים, נצטרך להמשיך ולחיות יחד בעיר הזאת ולכן למען איכות חיינו ולמען תושבי העיר, עלינו לשמור על ניקיון מערכת הבחירות”.

באמנה לבחירות הוגנות שהעביר שמחה יוסיפוב לשאר המתמודדים נכתב בין השאר, כי המתמודדים מתחייבים; “להימנע מהשמצות אישיות והוצאת לשון הרע, להימנע משימוש בלשון שאינה נקייה ומכינויי גנאי, להימנע מכל פגיעה מילולית ופגיעה פיזית, לקרוא לכל פעילינו בשטח לשמור על כללי התנהגות נאותה ולפעול מיידית בכל מקרה של תלונה על פגיעה במועמדים או בפעיליהם”.

שמחה יוסיפוב, ראש העיר אור עקיבא, מציע להקים “גוף ניטרלי” שיפקח על ביצוע האמנה ויוכל להטיל קנס כספי על מי שלא יעמוד בהבטחתו; “כספי הקנס יועברו לקידום החינוך באור עקיבא” – מציע ראש העיר, שהיה הראשון לחתום על “אמנת הבחירות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן