המבצע של רמי לוי נפתח בעיתוי בו רשת הדיסקאונט החדשה של שופרסל, “יש”, נכנסה לשוק, ומנהל קרבות פרסומיים עם הרשת הותיקה “שפע שוק” של הרבוע הכחול ◄ זו לא מלחמה, אני פשוט מצהיר שאני הייתי תמיד הרשת הזולה וגם אשאר הרשת הזולה
מלחמת העופות של רמי לוי, נפתחת: הוריד מחיר העוף ל-2.90 שקל לק”ג
האם בעל הבית משתגע שוב? רמי לוי, מ”שיווק השקמה”, הפועלת בעיר ירושלים והסביבה, הודיע, כי החל מהיום הוא פותח במבצע בו יוזל מחיר העוף ל-2.90 שקל לקילו. כאשר המבצע מותנה ברכישה של 199 שקל בחנות, והוא מוגבל לרכישת 3 קילוגרם בלבד.
לדברי רמי לוי לעיתון הכלכלי “גלובס” שפרסם את הידיעה לראשונה, מדובר במבצע התקף בסניפי רמי לוי שבאזור ירושלים, אולם בכוונתו גם להרחיב את המבצע לכל הסניפים בארץ עוד השבוע – כולל הסניפים באזור הקריות שליד חיפה שם החלה מלחמת העוף הראשונה.
המבצע של רמי לוי נפתח בעיתוי בו רשת הדיסקאונט החדשה של שופרסל, בשם; “יש”, נכנסה לשוק, ומנהל קרבות פרסומיים עם הרשת הותיקה “שפע שוק” של “הרבוע הכחול”.
בעוד שתי הרשתות מנהלות ביניהן מלחמה פרסומית ע”ג העיתונים ושלטי החוצות, מאותת לוי לשוק איתות ברור עם מבצע העופות החדש.
“אני לא בקרב מול “שפע שוק” או מול ’יש’”, אמר לוי ל”גלובס” והוסיף; “אני מתחרה עם כולם. אני עושה את המבצע הזה לא כתגובה על רשת זו או אחרת, אלא בעיתוי של קצת יותר מחודש לפני החגים, כשאנשים מתחילים לרכוש עופות ולשים בפריזר. זו לא מלחמה, אני פשוט מצהיר שאני הייתי תמיד הרשת הזולה וגם אשאר הרשת הזולה”.
Add Comment